مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از جمع‌آوری ۴ میلیارد و ۱۸۳ میلیون تومان صدقه در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سال تاکنون ۴ میلیارد و ۱۸۳ میلیون تومان صدقه در استان کرمانشاه جمع آوری شده است.

وی گفت : ۱۵ میلیون تومان از این صدقات صرف اعزام مددجویان تحت حمایت به اردو‌های زیارتی و سیاحتی و ۸۰۰ میلیون تومان نیز به منظور ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به نیازمندان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه بیان کرد: ۳۵۲ میلیون تومان نیز جهت ارائه خدمات به نیازمندان توسط مراکز نیکوکاری سه میلیون تومان نیز به منظور ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تخصیص داده شده است.

وی از تخصیص ۳۷۳ میلیون تومان برای ارائه خدمات فرهنگی آموزشی به دانش آموزان دانشگاه و طلاب خبر داد و گفت: همچنین یک میلیارد و ۸۵ میلیون تومان خرید، احداث و تعمیرات مسکن مددجویی شهری و روستایی انجام شده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه، ۶۰۰ میلیون تومان به منظور کمک به ازدواج آسان نیازمندان و ۴۷۰ میلیون تومان نیز به منظور تامین و کمک‌های معیشتی و حمایتی نیازمندان پرداخت شده است .

 

 

انتهای پیام/د

یک میلیارد و ۸۵ میلیون تومان خرید، احداث و تعمیرات مسکن مددجویی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.