مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از احداث گذر فرهنگ و هنر با عنوان اسفریس در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت گذر فرهنگ و هنر در جامعه افزود: توسعه آینده شهر ما، با صنعت گردشگری گره خورده است که یکی از تأثیرگذارترین مقوله ها در بحث گردشگری، مقولۀ گذر فرهنگ و هنر است و در این راستا در اردبیل، گذر فرهنگ و هنر اسفریس در حال احداث است.

وی به نقش کلیدی شورای فرهنگ عمومی در جامعه و نقش بسیج هنرمندان به عنوان بازوی اجرائی در بحث فرهنگ و هنر اشاره کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  برنامه های محوری را برای این وزارتخانه در نظر گرفته است و به نوعی دوره جدید تحول در این وزارتخانه در حال شکل گیری است.

اسحاقی افزود: به تبع برنامه های محوری وزیر، ادارات کل نیز باید روندی را در پیش داشته باشند و با ارتباط مستمر با اصحاب فرهنگ و هنر در کل استان به بررسی مسائل و مشکلات این حوزه بپردازند.

وی با اشاره به حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر بیان کرد: حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر تحول یافته است و انتظار داریم اصحاب فرهنگ و هنر بیشتر به این حوزه ورود پیدا کنند و در واقع فرهنگ و هنر را در جامعه به ثروت تبدیل نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: تنها راه برون رفت از مسائل و مشکلات کشور، ورود به حوزه اقتصاد مقاومتی است و ادارات تابعه در شهرستان ها باید با هماهنگی های لازم با اداره کل در بحث اقتصاد مقاومتی و اشتغالزائی سهم خاصی داشته باشند.

انتهای پیام/ح

توسعه آینده شهر اردبیل با صنعت گردشگری گره خورده است

برچسب ها: فرهنگ ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.