رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا، گفت: از ۶۰۰ واحدصنفی فعال در تولید کاغذ، تعداد ۱۰۰ واحد صنفی تعطیل شدند.

تعطیلی ۱۰۰ واحد صنفی تولید کاغذ/ مشکلاتی که صنعت کاغذ را مچاله کردحسین میرباقری مهرآبادی رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا، در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت کاغذ و مقوا در بازار اظهار کرد: درحال حاضر مشکلات کاغذ حل نشده و نمی‌توان اظهار نظری درمورد آن داشت.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مربوط درمورد کاغذ بسیار است، تصریح کرد: باتوجه به اینکه وزارت ارشاد مسئول تولید کاغذ است، بنابراین پرداخت مالیات هم باید از طریق همین وزارتخانه صورت گیرد، چرا که اتحادیه‌ها در زمینه تولید و خرید و فروش آن نقشی ندارند.


بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات کاغذ در 6ماه نخست سال/ افزایش قیمت نداشتیم 


مهرآباری با بیان اینکه ۶۰۰ واحدصنفی تولید کاغذ در تهران مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۰۰ واحد صنفی تعطیل شدند، بنابراین اگر این روند ادامه دار باشد مابقی واحد‌های فعال در این صنف تعطیل خواهند شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا، تأکید کرد: کارگروه کاغذ در وزارت ارشاد تشکیل شده، این درحالی است که اتحادیه کاغذ و مقوا در آن نقشی ندارد.

به گفته وی، اتحادیه کاغذ و مقوا نزدیک به ۵۰ سال  فعالیت می‌کند، اما هنوز مشکلات مربوط به آن زیاد است و از مسئولان درخواست می‌شود که به مشکلات این صنف توجه ویژه‌ای داشته باشند.

درحال حاضر صنعت کاغذ وضعیت چندان مناسبی ندارد و متأسفانه هستند افرادی فرصت طلب و رانت جو که وارد بازار شده و عرصه را برای مصرف کننده تنگ‌تر می‌کنند.

انتهای پیام/

فعالیت  ۵۰ ساله اتحادیه کاغذ و مقوا نزدیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار