ابوترابی گفت: از 62 میلیون واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند، 43 میلیون و 500 هزار نفر کارت خود را دریافت کرده‌اند.

سریال کارت‌های ملی قدیمی هفته دیگر باطل می‌شود/ بیش از 43 میلیون نفر کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اندبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در حاشیه در مراسم یکصدمین سالگرد تأسیس سازمان ثبت احوال که امروز (دوشنبه ۳ دی ماه) برگزار شد، با بیان اینکه باید تا پایان سال 97 پروژه کارت هوشمند را به پایان برسانیم، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان ثبت احوال کارت ملی هوشمند همه کسانی که تقاضای کارت هوشمند کرده‌اند را صادر کرده است.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور خاطر نشان کرد: بیش از 47 میلیون نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده‌اند و از 62 میلیون نفر واجد شرایط، برای 44 میلیون و 500 هزار نفر کارت صادر شده است.

وی افزود: 43 میلیون و 500 هزار نفر نیز کارت‌هایشان را دریافت کرده‌اند و یک میلیون و 500 هزار نفر هم کارت‌هایشان در دفاتر پیشخوان و پست موجود است.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: ساز و کاری اندیشیده‌ شده تا این افراد برای دریافت کارت ملی هوشمند خود به دفاتر مراجعه و کنند، به همین منظور سریال کارت‌های ملی قدیمی هفته آینده در سامانه باطل خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۳ دی ۱۳۹۷
به من پس از کلی دوندگی نوبت 6ماهه داده اند .
آخرین اخبار