رحمانی فضلی با بیان اینکه ثبت احوال ظرفیت بالایی دارد، گفت: ثبت احوال تنها مرکزی است که درباره جمعیت تولید ارقام می‌کند.

کاظمی / ثبت احوال تنها مرکزی است که در حوزه جمعیت تولید ارقام می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه در مراسم یکصدمین سالگرد تأسیس سازمان ثبت احوال که امروز (دوشنبه ۳ دی ماه) برگزار شد، با بیان اینکه ثبت احوال ظرفیت بالایی دارد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت احوال تنها مرکزی است که در خصوص جمعیت تولید ارقام را انجام می‌دهد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه اعداد و ارقام این مرکز به روز است، گفت: ما به دنبال آن هستیم که برای به روز کردن جمعیت کل کشور و معنا بخشیدن به اعداد و ارقام مربوط به جمعیت، ارتباط سازمان ثبت با مراکز علمی را برقرار و آن را وارد یک حوزه علمی کنیم تا بر اساس اعداد و ارقام و داده‌های مرکز بتوانیم تحلیل درست انجام دهیم.

وزیر کشور در پایان خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم که در این زمینه برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم و آن چه را هم که به ثبت احوال اعلام کردیم با پیگیری‌های بیشتر عملی شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.