فرماندار شهرستان مهریز گفت: نمایشگاهی برای معرفی فعالیت‌های ۴۰ ساله مردم شهرستان مهریز ویژه انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

سید محمد رستگاری فرماندار شهرستان مهریز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  گفت: نمایشگاهی ویژه دستاورد‌های انقلاب اسلامی مردم مهریز با هدف معرفی فعالیت‌های ۴۰ساله در دستگاه‌های مختلف و نیز ارائه خدمات به مردم شهرستان مهریز در سالن چند منظوره این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه می‌تواند نماد انسجام و همدلی بخش دولتی و خصوصی در قالب یک همکاری می‌تواند یک نمایشگاه معمولی نباشد بلکه ویژه صنعتگران و شرکت‌های خدماتی نیز باشد.

رستگاری اضافه کرد: این نمایشگاه با همکاری۹ کمیته شامل نظارت بر کار دستگاه‌ها، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و ارتباط با خبرنگاران، کمیته اداری، کمیته اصناف و اقتصاد مقاومتی، کمیته واحد‌های تولیدی صاحبان صنعتی و خودروسازی و گردشگری، کمیته بانوان و ورزش و جوانان، کمیته برنامه‌ریزی، کمیته روستایی، فعالیت‌ها و توانمندی‌های روستاییان، کمیته امنیتی و انتظامی برگزار می‌شود که هریک از این کمیته‌ها نقش بسزایی را در امر برگزاری دارند.

فرماندار مهریز ادامه داد: تمام خدمات و محصولاتی که در نمایشگاه ارائه می‌شود را از توانمندی‌های خود شهرستان دانست و تأکید کرد: هدف معرفی فعالیت‌های انجام‌شده پس از انقلاب در دستگاه‌های مختلف و نیز ارائه خدمات به مردم است و بحث منافع و سودآوری نیست و اصناف می‌توانند خدمات خود را در قالب نمایشگاه به مردم عرضه کنند.

رستگاری تصریح کرد: اقامه نماز جماعت اول وقت در اولویت امور است لذا در محل نمایشگاه نماز اول وقت به جماعت اقامه می‌شود و دهه مبارک فجر نیز با ایام فاطمیه همزمان شده که باید حرمت این ایام را حفظ کرد.


انتهای پیام/ ا

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله مردم مهریز ویژه دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.