ساختمان جدید اورژانس خاش امروز دوشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ساختمان جدید اورژانس خاش امروز دوشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار سیستان و بلوچستان و نمایندگان مردم خاش و ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار و شماری از مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.

اورژانس جدید خاش با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم گفت: در سال‌های اخیر افزون بر ۱۰ بیمارستان و دهها پروژه عمرانی و خدمات در حوزه بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است.


بیشتر بخوانید: کلنگ بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی ایرانشهر به زمین زده شد + تصاویر


دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی افزود: حدود هزار و ۷۰۰ تخت جدید بیمارستانی نیز از تعهدات دولت است که امیدواریم تا سال‌های آتی بتوانیم این تخت ها را به بهره برداری برسانیم.

اورژانس جدید خاش با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

وی تربیت نیروهای متخصص و تامین نیروهای مورد نیاز مراکز درمانی سیستان و بلوچستان را از اولویت های مهم دولت در سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

وزیر بهداشت گفت: برنامه دولت بر این است که تخت های بیمارستانی را در خاش افزایش دهد و با توجه به شرایط خاص و موقعیت راهبردی این شهرستان و نیازمندی های منطقه تلاش می کنیم نگاه ویژه ای به آن داشته باشیم.

اورژانس جدید خاش با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

وی اظهار داشت: مراجعه کنندگان به مراکز درمانی باید دغدغه ای جز درمان و بهبودی نداشته باشند لذا در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب، طرح تحول نظام سلامت و ارتقای شاخص های خدمت رسانی و حل مشکلات اقشار نیازمند از برنامه مهم دولت است.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: مصمم هستیم شاخص های خدمت رسانی در حوزه های مختلف را در این استان ارتقاء بخشیم.

احمد علی موهبتی افزود: پروژه های شاخصی در سیستان و بلوچستان کلید خورده و یا در حال اجرا هستند که با هدف تقویت امید و رفع مشکلات مردم مورد توجه دولت قرار گرفته اند.

حمیدالدین یوسفی فرماندار خاش نیز گفت: دولت دهها میلیارد تومان اعتبار برای چندین پروژه بهداشتی این شهرستان اختصاص داده که در سالهای اخیر برخی از آنها راه اندازی شده و بسیاری از این پروژه ها در حال اجراست.

ساختمان جدید اورژانس خاش با زیربنایی حدود هزار و ۶۰۰ متر مربع با اعتباری بیش از ۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان ساخته شده است.

خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

انتهای پیام /پ

 

سفر وزیر بهداشت به جنوب سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار