مایکروسافت در حال کار بر روی نسل جدید کنسول ایکس‌باکس و وب‌کم ویندوز برای عرضه در سال ۲۰۱۹ است.

نسل جدید ایکس‌باکس و وب‌کم مایکروسافت به سال به بازار می‌آیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت قصد دارد در سال ۲۰۱۹ نسل جدید وب‌کم برای ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان را عرضه کند. تازه‌ترین گزارش‌های مایکروسافت حاکی از تلاش مهندسان این شرکت برای ساخت نسل جدیدی از ایکس‌باکس وان و وب‌کم ویندوز ۱۰ است. برخی منابع از سوی مایکروسافت اعلام کردند: این شرکت در حال ارتقا نرم‌افزار Windows Hello برای بروزرسانی و توسعه سیستم تشخیص چهره ویندوز ۱۰ است.

دیگر تغییر بزرگ در محصولات مایکروسافت تولید نسل جدید ایکس‌باکس وان است. در این نسخه از ایکس‌باکس قابلیت‌ها و ویژگی‌های کینکت به شکل قابل قبولی ارتقا پیدا می‌کند و طرفداران را قادر می‌سازد بازی‌های مورد علاقه خود را با حرکت مقابل دوربین کینکت انجام دهند. پانوس پانای سرپرست مایکروسافت سرفیس گفت: "مایکروسافت سرفیس هاب به دنبال تولید وب‌کم‌های جدید ویندوز با نام تجاری وب‌کم سرفیس است."

وب‌کم‌های نسل جدید ویندوز ۱۰ مبتنی بر USB-C و دارای توانایی تصویربرداری با وضوع بسیار بالا است. مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ نسل جدید وب‌کم ویندوز یا همان Surface Hub 2S را با پردازنده ارتقا یافته عرضه می‌کند. این وب‌کم به راحتی خود را با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ سازگار می‌سازد. البته مایکروسافت هنوز جزییات فنی و دقیقی از محصولات جدید خود بیان نکرده است.


بیشتر بخوانید: مایکروسافت زمان دقیق اضافه نمودن زیرنویس به پاورپویت را اعلام کرد


انتهای پیام/

نسخه جدید ایکس‌باکس 2019 به بازار می‌آید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار