کاپیتان تیم ملی فوتبال: اکنون وقت یکدل بودن است و زمان این نیست که به خاطر اختلاف نظرات برای یکدیگر جوابیه بدهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان درمورد شرایط تیم ملی در اردوی قطر گفت: خدا را شکر الان همه چیز خوب است و امکاناتی که ما از آن صحبت می کنیم یعنی این چیزی که اینجا وجود دارد. ما به عنوان یک کشور بزرگ و غنی آن امکانات را داریم و اینجا امکانات یک کشور یک میلیونی را مشاهده می کنید. بزرگترین تیم های اروپایی به اینجا می آیند تا کمپ تمرینی برگزار کنند. اینجا علاوه بر اینکه از این امکاناتشان برای پیشرفت فوتبال خودشان استفاده می کنند می توانند در آمدزایی نیز داشته باشند.

او ادامه داد: در مورد تیم خودمان همه چیز خوب است و قرار شد که دیگر شکایت نکنیم و تمام تمرکزمان را روی کاری که می خواهیم انجام دهیم بگذاریم. هر چقدر تا به الان حرف زدیم به جایی نرسیدیم. هر روز صبح تمریناتمان را پیگیری می کنیم و فکر می کنم امروز آخرین روزی است که می توانیم کمی فشار بیاوریم. وقتی که نزدیک بازی ها می شویم نمی توانیم به خودمان فشار بیاوریم. این برنامه مربیان بوده است و طبق دستور آنها پیش رفتیم.

شجاعی در مورد بازیکنانی که هنوز به تیم اضافه نشدند گفت: در بهترین شرایط ممکن قرار داریم و یکسری از بازیکنانمان هنوز درگیر مسابقات باشگاهی شان هستند و به ما اضافه خواهند شد. همه چیز آماه است تا با قدرت و پر انرژی بازی ها را آغاز کنیم و این انرژی را به مردمان کشورمان نیز انتقال دهیم.

او در مورد واکنش هایی که بعد از صحبت های کی روش در روز گذشته به وجود آمد گفت: الان وقتی نیست که به خاطر اختلاف نظرات برای همدیگر جوابیه بدهیم. الان وقت یکدل بودن است و از تمام پیشکسوتان تیم ملی و اصحاب رسانه خواهش می کنم که برای این اتفاق تلاش کنند، حداقل برای یک ماه همدیگر را تحمل کنیم چون چشم امید میلیون ها آدم به این تیم ملی است. الان وقت این اختلافات نیست.

شجاعی درمورد چهارمین حضورش در جام ملت های آسیا گفت: من اصلا به این موضوعات شخصی نگاه نمی کنم اما خوب این یک افتخار برای من محسوب می شود که برای بار دیگر پیراهن تیم ملی را برای این جام مهم بر تن می کنم. اما اصلا شخصی به این رقابت ها نگاه نمی کنم و تمام فکرم این است که تیم ملی فوتبال کشورمان در این رقابت ها موفق شود. این اتفاق دور از دسترس نیست. هیچوقت به رکوردهای فردی ام در تیم ملی فکر نمی کنم و تیم برایم مهمتر است.

او در مورد اینکه آیا می توانیم در این رقابت ها به موفقیت برسیم یا خیر گفت: به نظرم اشتباهاتی که در دوره های گذشته اتفاق افتاده بود نباید دیگر تکرار کنیم. الان دیگر آن تجربه لازم را به اندازه کافی داریم و 80 درصد تیم حداقل در 2 جام ملت ها شرکت کرده اند. دیگر جایی برای اشتباه نداریم. برنامه آماده سازی تیم هایی مانند چین و ژاپن با ما قابل قیاس نیست اما دیگر نباید در این مورد صحبت کنیم چون وارد مسابقات شده ایم و من فکر می کنم از نظر داشتن بازیکن با کیفیت هیچ کمبودی نداریم. مسئله دیگر میزان تجربه است و منظورم تعداد بازی نیست و مهم بازی کردن در سطح بالای فوتبال است و ما نیز به بازیکنان خوبی از این نظر داریم و فقط باید به دنبال رعایت جزئیات باشیم.

شجاعی در بخش دیگری از صحبت های خود اعتقاد داشت اینکه داورزنی اعتقاد دارد برخی می خواهند بازیکنان تیم ملی را مقابل مسئولان ورزش کشور قرار دهند درست نیست چراکه آنها عروسک خیمه شب بازی نیستند. صحبت های او به گوش ما رسیده است و من نمی خواهم در فاصله کوتاه باقی مانده تا جام ملت های آسیا برخی اینگونه علیه تیم ملی صحبت کنند.

او بیان کرد: باور کنید من می خواستم این اظهارات را مقابل دوربین های تلویزیونی مطرح کنم اما کی روش به ما گفت بهتر است به اینگونه اظهارات اهمیتی ندهید و تمام تمرکزتان روی جام ملتهای آسیا باشد‌. ما نمی خواهیم برای تیم ملی مراسم بدرقه ای برگزار شود چراکه برگزاری مراسم هایی مانند مراسم کیش را به شکلی زورکی می دانیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد داشت بهتر است از ورزشکاران سایر رشته ها به ویژه والیبالیست های کشورمان بپرسید که آیا از عملکرد محمدرضا داورزنی رضایت دارند که او اکنون می گوید بازیکنان تیم ملی فوتبال تحت تاثیر اظهارات برخی ها قرار نگیرند؟


بیشتر بخوانید:

زمان خداحافظی مسعود شجاعی مشخص شد

ملی پوشان فوتبال ایران پا به توپ شدند

رقیب کی‌روش خواستار استفاده از استوک‌های پیچی شد


انتهای پیام/

صحبت های شجاعی در مورد تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار