رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان گفت : شکارچیان متخلف که با شکار در منطقه حفاظت شده از محل متواری شده بودند ، دستگیر شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین خادمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان با بیان اینکه شکارچیان متخلف که با شکار در منطقه حفاظت شده از محل متواری شده بودند دستگیر شدند ، اظهار داشت : با شنیده شدن صدای شلیک  گلوله در منطقه حفاظت شده قمصر- برزک در ارتفاعات درین محیط بانان منطقه با پشتیبانی گشت سیار اداره محیط زیست کاشان به تعقیب آنها پرداختند.

وی با بیان اینکه شکارچیان با استفاده از تاریکی شب متواری شدند ، افزود : یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست کاشان با توجه به اطلاعات بدست آمده از متخلفان موفق به دستگیری آنها در حین جابجایی حیوان شکار شده ، شدند.

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان گفت : در  بازجویی از متخلفان ادوات شکار و لاشه حیوان وحشی شکار شده کشف و ضبط شد و پرونده متخلفان  برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

وی ضمن تشریح موقعیت موقعیت جغرافیایی شهرستان کاشان افزود: شهرستان کاشان به لحاظ قرار گرفتن بین دو محیط زیست کوهستان ، کویر و منطقه اکوتون میان آن دارای تنوع زیستگاهی، پوشش گیاهی و حیات جانوری بالایی است.

انتهای پیام/م

شکارچیان فراری در کاشان دستگیر شدند

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.