مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: مشترکین گاز در اقصی نقاط استان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی صورتحساب گاز خود را به صورت پیامک دریافت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان گفت:: برای خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به مردم استان، مشترکین گاز می‌توانند با ارسال شماره اشتراک خود به شماره ۲۰۰۰۰۳۱۹۴ آخرین صورتحساب مصرفی گاز خود را دریافت و تسویه کنند.

بوشهری افزود: همچنین در مواقعی که مشترکین گاز در هنگام مراجعه مامور کنتور خوان در منزل نباشند مشترکین گرامی می‌توانند با ارسال [ شماره اشتراک گاز * ۵ * پنج رقم کار کرد کنتور]به شماره ۲۰۰۰۰۳۱۹۴ رقم کارکرد کنتور خود را در سامانه ثبت و به صورت پیامکی صورتحساب دوره خود را دریافت کنند.

مدیر عامل شرکت گاز استان افزود: این طرح زمینه‌ای فراهم می‌کند تا آن دسته از مشترکین گاز که به هر علتی دسترسی به آخرین قبض گاز خود را ندارند بدون مراجعه به اداره‌های گاز استان از صورتحساب گاز واحد مسکونی یا تجاری خود مطلع شوند.

وی با بیان اینکه نرم افزار موبایل شرکت گاز استان نیز با امکانات مختلفی از جمله پرداخت، مدیریت اشتراک، لیست قبض‌های گذشته، وضعیت استفاده فعلی، جزئیات قبض و اعلام کارکرد نیز برای مشترکین این شرکت فراهم شده است، تصریح کرد: مشترکین می‌توانند با مراجعه به سایت www.nigc-qazvin.ir برنامه اندروید مشترکین گاز را دریافت و از خدمات آن استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال صورتحساب از طریق سامانه پیامکی مشترکین گاز استان قزوین

برچسب ها: گاز ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
سامانه بگیر نگیر داره هر چقدر میفرستی قبول نمیکنه
این چه سایتی هست اخه
Iran (Islamic Republic of)
اکبر گازرها
۱۴:۴۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
,لطفا قبض این ماه رو ارسال فرمایید
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۶:۲۸ ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
سلام اقا من چندین بار شماره همراه و ثبت کردم که برام پیامک قبض گاز بیاد هربار هم میگه که شماره ثبت شد ولی پیامک گاز برام نمیاد چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
مرجان طاهرخانی
۱۰:۵۷ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
لطفا فیش به ایمیل بفرست
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۲:۲۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اگر شماره اشتراک رو اشتباهی به سامانه پیامک کنیم باید چه کنیم تا شماره درست ثبت شود