فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از کشف و ضبط ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر و ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران انتظامی در این شهرستان خبر داد.

۱۱ کیلوگرم مواد مخدر و ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قوچان کشف شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سرهنگ قدیرمصرخانی؛ فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر قابل توجهی گازوئیل قاچاق در یکی از روستا‌های حاشیه شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از اطمینان از صحت خبر و با هماهنگی مقام قضائی، با بررسی محل مورد نظر مقدار ۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق دپو شده را کشف کردند.

سرهنگ مصرخانی با اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیرمراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف 11 کیلوگرم مواد مخدر در قوچان

 

وی همچنین از کشف حدود11 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان قوچان  خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر ورود مقادیر قابل توجهی مواد افیونی به سطح حوزه استحفاظی این شهرستان، تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر طی یک سری تحقیقات گسترده میدانی و با اشراف اطلاعاتی، خودرو حامل مواد مخدر را در یکی از محله‌های سطح شهر شناسایی و خودرو مورد نظر را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دارند.


سرهنگ مصرخانی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در عملیاتی ضربتی، خودرو را متوقف و ضمن دستگیری سرنشین آن، در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۱ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان خاطرنشان کرد: در این پرونده نیز متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری عاملان کلاهبرداری 3میلیارد ریالی در فضای مجازی

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از شناسایی و دستگیر شدن عاملان کلاهبرداری ۳ میلیارد ریالی در فضای مجازی خبر داد و افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری ۳ میلیارد ریالی توسط فردی ناشناس، موضوع شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ مصرخانی گفت: در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که شاکی ارز به مبلغ ۳ میلیارد ریال از طریق سایتی نامعتبر خریداری کرده است که سارقان پس از دریافت وجه، نسبت به مسدود کردن ID شاکی اقدام کرده و دیگر پاسخگوی وی نیستند.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات صورت گرفته پس از هماهنگی با مقام قضائی، ۲ متهم پرونده را در یکی از استان‌های غربی کشور و یک متهم دیگر را در یکی از استان‌های شمالی کشور شناسایی کردند که با دستور مقام قضائی، پرونده برای دستگیری متهم به صورت نیابتی به دادسرا‌های مربوطه ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از شهروندان خواست تا برای پیشگیری از دسترسی‌ها و برداشت‌های غیر مجاز هرگز در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌های خود را از سایت‌های آشنا و معتبر دانلود کنند.

لازم به ذکر است، پلیس فتا از تمامی کاربران در خواست دارد تا در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی آن، را ثبت کرده و از آخرین رویداد‌ها از جمله اخبار و حوادث سایبری مطلع شوند.
 
انتهای پیام// ح.خ
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.