رئیس هیات ووشو استان هرمزگان نسبت به اظهارات طاهر قاسمی واکنش نشان داد.

واکنش بهره من به اظهارات جنجالی ووشوکار هرمزگانیبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان، طاهر قاسمی تالوکار استان هرمزگان در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها مدعی شده است که هیات ووشو استان هرمزگان با کوتاهی خود مانع حضور او در تیم ملی تالو شده است و شش ماه بدون هیچ ابلاغیه‌ای از حضورش در میادین ورزشی جلوگیری شده است.

او در بخشی از صحبت هایش گفته است: " از مرداد یا شهریورماه بود که مشکلات من با هیات ووشوی استان هرمزگان شروع شد. داشتم برای مسابقات انتخابی تیم ملی آماده می‌شدم، سه ماه تمرین کردم، اردو زدم، یک ماه برای تمرین به تهران رفتم و وقتی برگشتم با برخی افراد در هیات ووشوی استان به مشکل بر خوردم. " 

قاسمی در ادامه ادعا کرده است که هیات هرمزگان باعث نرسیدنش به تیم ملی شده است. او در این باره اظهار کرد: " قبل از مسابقات انتخابی به من گفتند ثبت‌نام تو را برای مسابقات انتخابی انجام داده‌ایم. ۲۰ روز به مسابقات مانده بود که مسئول ثبت‌نام به من گفت: چرا ثبت‌نام نمی‌کنی؟ گفتم بهرمن، رئیس هیات ووشوی استان هرمزگان کار‌های ثبت‌نام من را انجام داده است که وی اظهار کرد هیچ‌کس شما را ثبت‌نام نکرده است، آن‌قدر این مسئله کش پیدا کرد تا ۱۰ روز قبل از مسابقات فدراسیون سایت ثبت‌نام را بست. " 

تالو کار هرمزگانی همچنین اعلام کرده است که ۶ ماه بدون هیچ دلیلی از حضور در میادین محروم شده است. قاسمی در این باره گفت: "من را ۶ ماه بدون هیچ ابلاغیه‌ای محروم کردند، بعد از آن که مهلت تمام شد و به مسابقات نرفتم به من گفتند که محروم نبوده‌ای."

بهره من: قاسمی تحت تاثیر افرادی خارج از ووشو قرار گرفته است

علیرضا  بهره من رئیس هیات ووشو استان هرمزگان در واکنش به اظهارات قاسمی گفت: قاسمی از کودکی شاگرد من بوده است و هر شب هم برای تمرین به خانه ووشوی استان می‌آید. متاسفانه این ورزشکار تحت تاثیر افرادی خارج از ووشو قرار گرفته است. این افراد اهداف خاصی را دنبال می‌کنند. آن‌ها هفته گذشته با سفربه شهرستان‌های استان، اعضای هیات رئیسه هیات را پیدا کرده اند و از آن‌ها خواسته اند نامه برگزاری مجمع فوق العاده برای برکناری مرا امضا کنند که البته به خواست خود نرسیدند. پس از این ناکامی تصمیم گرفتند با فریب قاسمی به اهداف خود برسند. قاسمی هم واقعا نمی‌داند چه می‌کند.

او ادامه داد: برخی‌ها در استان تحت دستور مدیر کل سابق هستند و حالا با روی کار  آمدن مدیرکل جدید به دنبال حاشیه سازی هستند. آن‌ها تصورمی کنند با کمک‌های من مدیر کل جدید روی کار آمده است. من مگر وزیر و وکیل هستم که مدیرکل انتخاب کنم. من حتی تا قبل از معارفه مدیرکل جدید او را نمی‌شناختم.

بهره من درباره ادعای طاهر قاسمی که گفته بود هیات مانع حضورش در تیم ملی شده است بیان کرد: بر اساس قانون فدراسیون ووشو، مجوز حضور درمسابقات انتخابی تیم ملی شرکت در مسابقات استانی است. قاسمی درمسابقات استانی شرکت نکرده بود به همین دلیل نتوانستیم او را برای انتخابی ثبت نام کنیم.

رئیس هیات ووشو استان هرمزگان در واکنش به این گفته قاسمی که اعلام کرده بود بدون دلیل ۶ ماه از حضور در ووشومحروم شده است اظهار کرد: هیچ جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به وضعیت او برگزار نشد. البته من شخصا به کمیته انضباطی  نامه نوشتم تا با توجه به اقدامات قاسمی درهیات جلسه کمیته انضباطی تشکیل شود، اما این اتفاق نیفتاد. اگر کسی از سوی کمیته انضباطی محروم شود نمی‌تواند تمرین کند و در لیگ حضور داشته باشد، اما او در لیگ حضور داشت. به علاوه اینکه هیچ رای کتبی از سوی کمیته انضباطی نیز وجود ندارد. پس چگونه او محروم شده است؟ رای کجاست؟

بهره من خاطرنشان کرد: هیات ووشو یکی از فعال‌ترین و موفق‌ترین استان هرمزگان هستیم، اما برخی به دنبال حمله به این هیات هستند و قصد تخریب قاسمی را دارند. این افراد تا متوجه اختلاف او و هیات شدند او را جلو انداختند. قاسمی نباید وارد حاشیه می‌شد.


بیشتر بخوانید:

علی نژاد: فدراسیون ووشو به طلایی‌های جاکارتا ۵ هزار دلار پرداخت می‌کند

کادر فنی تیم‌های ملی ووشو معرفی شد

فرصت ۳ روزه فدراسیون ووشو برای بازگرداندن وزن حذف شده ساندا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار