به منظور ساماندهی ورزش در روستای یزدان آباد سفلی شهرستان قوچان نخستین خانه ورزش با مشارکت دهیاری ، اهالی خیر این روستا و کمیته دفاع شخصی و سلاح سرد تاسیس و راه اندازی شد.

اغاز فعالیت نخستین خانه ورزش در روستای یزدان آباد قوچانخوش باطن نماینده کمیته دفاع شخصی و سلاح سرد قوچان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  گفت:هدف از راه اندازی این خانه ورزش افزایش نشاط و شادابی در میان اهالی روستا و توسعه ورزش همگانی در این روستا‌ها می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه باشگاه کمیته دفاع شخصی و سلاح‌های سرد با کمک مردم و خیرین روستا راه اندازی شده است افزود:فدراسیون جهانی دفاع شخصی، سلاح‌های سرد و هنر‌های فردی (W.F.S.A.PA) از سال ۱۳۷۹ با مجوز رسمی سازمان تربیت بدنی و کارشناسان سازمان در فدراسیون ورزش‌های همگانی تا سال ۱۳۸۵ فعالیت داشته است و از سال ۱۳۸۶ با نظر کمیته بررسی و ساماندهی سبک‌های رزمی پیرو صورتجلسه‌ای از سوی سازمان تربیت بدنی زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

خوش باطن عنوان کرد: آموزش دفاع شخصی وسلاح‌های سرد برای تمامی سنین وبدون داشتن مهارت‌های قبلی امکان پذیر است و یک فرد میتواند در همان جلسه اول فنون را بیاموزد و در طی مراحل مقدماتی وتکمیلی فرد بیش از ۱۵۰ تکنیک و ۵ سلاح سرد آموزش می‌بیند.

نماینده کمیته دفاع شخصی و سلاح سرد قوچان با اشاره به استقبال خوب مردم این شهرستان ازین پروژه تصریح کرد: در شهرستان قوچان دوباشگاه برای آقایان ودوباشگاه مخصوص بانوان درطی این یکسال افتتاح شده است.

خوش باطن  گفت: فدراسیون جهانی دفاع شخصی وسلاح‌های سرد، هنر‌های فردی در کشور تنهاواولین مرجع صادرکننده احکام معتبرمی باشد.
 
انتهای پیام// ح.خ
برچسب ها: ورزشی ، رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار