راستاد گفت: بر اساس ظرفیت‌های موجود و سیستم‌های فعال در بنادر، اعلام هفتگی کالا‌های متروکه، به مبادی مربوطه، انجام پذیر است.

کاهش زمان اعلام کالاهای متروکه به یک هفتهبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست شورای مدیران این سازمان، با بیان اینکه اعلام کالا‌های مهلت منقضی در اولویت جدی بنادر قرار دارد، تاکید کرد: بر اساس ظرفیت‌های موجود و سیستم‌های فعال در بنادر، اعلام هفتگی کالا‌های متروکه، به مبادی مربوطه، انجام پذیر است و سازمان بنادر بر اجرای آن اصرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به الگوی‌های نوین توسعه سرمایه گذاری در بنادر، اظهار کرد: انتظار می‌رود این رویکرد‌ها مبتنی بر مبانی علمی و تجربیات روز دنیا، در تصمیم گیری و ارزیابی‌ها، تاثیر عملیاتی و جدی داشته باشد.

راستاد در بخش دیگری از سخنانش، سه راه دسترسی جاده‌ای، ریلی و دریایی را نقاط راهبردی و اساسی برای بنادر قلمداد کرد و افزود: دسترسی دریایی ایمن به بنادر جزو تعهدات سازمان بنادر به مشتریان - یعنی خطوط کشتیرانی- به عنوان ذی نفعان اصلی است و درصورتی که لایروبی و فرآیند نگهداری در این خصوص جوابگو نباشد، باید به سمت تعریف پروژه‌های احیا برویم.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، «پروژه‌های توسعه دسترسی جاده‌ای و ریلی در دست اجرا و انجام شده در بنادر» را یک رویکرد بسیار خوب و به جا برشمرد و اضافه کرد: تا سال‌ها، بندر شهید رجایی به عنوان بزرگ‌ترین بندر کانتینری کشور، مشکل دسترسی جاده‌ای داشت که با رویکرد اتخاذ شده در سازمان این معضل بر طرف شده است.

انتهای پیام/

اعلام به موقع و منظم کالا‌های مهلت منقضی؛ اولویت جدی سازمان بنادر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار