معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۴۲ دستگاه کولر گازی قاچاق خبر داد.

سرهنگ غلامرضا جعفری معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی شهید یداللهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور چابهار به جکیگور به یک دستگاه کامیون کشنده ولوو  مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی چابهار پس از هدایت خودرو به داخل ایستگاه در بازرسی از آن ۱۴۲ دستگاه کولر گازی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ارزش این محموله ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده که خودرو تریلی توقیف و راننده متخلف به مقام قضائی معرفی شد.

سرهنگ جعفری افزود: قاچاق کالا و ورود بی رویه تولیدات خارجی، اثرات منفی فراوانی بر تولیدات داخلی و اقتصاد کشور دارد لذا پلیس در راستای مبارزه با این پدیده شوم همواره با جدیت عمل می‌کند و شهروندان نیز می‌توانند با گزارش هر گونه اخبار از طریق سامانه ۱۱۰ پلیس را یاری کنند.

انتهای پیام/س

کشف کالای قاچاق در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار