مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: برگزاری رقابت‌های ورزشی بین‌المللی با این شکوه، عظمت و افتخار حاصل همدلی همه مردم و مسئولان استان اردبیل است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار داشت : برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با این شکوه و عظمت و افتخار حاصل همدلی استان اردبیل بود؛ از مردم غیور، ولایی و ورزش‌دوست اردبیل تا مسئولان رده بالای استان همگی کمر همت و همدلی بستند تا بار دیگر میزبان موفق و سربلندی برای رویدادی جهانی باشیم.

وی گفت: بنده در دیداری که با امام جمعه محبوب و مردمی استان اردبیل داشتم، ایشان تاکید داشتند که باید بر روی تبلیغ استان اردبیل و شناساندن این منطقه بکر تلاش کنید و برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان بستر بسیار نابی برای رسیدن به این هدف می‌باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در پیرامون برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان افزود: به یاری خداوند و با توجه به زیرساخت‌ها، نظم برگزاری و همراهی پرشور مردم اردبیل، حالا دیگر به عنوان یک میزبان موفق و سربلند در کشور برای تمامی رویدادهای بین‌المللی ورزشی هستیم و حاصل آن میزبانی از رویدادهای بزرگتر و با ارزش‌تر می‌باشد.

آقاخانی ادامه داد: سرپرست فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران پس از بازدید از مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان، از آمادگی ارائه میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا به اردبیل خبر داد.

وی تصریح کرد: استاندار اردبیل حمایت‌های ویژه‌ای از برگزاری رقابت‌ها صورت داده بود و حقیقتاً باید بابت تمامی حمایت‌های مادی و معنوی که در راستای برگزاری این رقابت‌ها انجام داده‌اند، سپاسگذار باشیم؛ برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در راستای تحقق زمستان بیدار بود و جریان رسانه‌ای میزبانی از این رقابت‌ها کمک شایانی به استان اردبیل کرد.

انتهای پیام/ع

کشتی فرنگی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.