امام جمعه چغادک گفت: این شهر دروازه ورود به شهرستان بوشهر و مرکز استان است، اما امکانات آن جوابگوی مردم نیست.

امکانات شهر چغادک پاسخگوی نیاز مردم نیستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری در نشست مسئولان شهر چغادک با استاندار بوشهر افزود: این شهر بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد و باید نیاز‌های خود و مناطق اطراف را با همین امکانات کم تامین می‌کند.

وی ادامه داد: بخش شدن چغادک به عنوان یکی از خواسته‌های مردم سال‌هاست که مطرح است و پیگیری‌هایی در این خصوص صورت گرفته، اما هنوز به نتیجه نرسیده و لازم است این مساله دوباره در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه چغادک نبود مدرسه در یکی از قسمت‌های شهر چغادک را یکی از مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: این مساله باعث شده تا مردم فرزندان خردسال خود را به مناطق دیگر در شهر ببرند که مشکلاتی را برای آن‌ها فراهم آورده و شایسته است بازسازی مدرسه شهدا این شهر سریع‌تر آغاز شود.

حجت الاسلام خدری کم آبی در شهر به ویژه درتابستان، شبکه جمع آوری فاضلاب شهری، زیر ساخت‌های انتقال آب، کمبود فضا‌های ورزشی و تفریحی، کمبود بوستان‌های محله ای، ایجاد موزه روحانیت استان در کنار مزار شهید عاشوری و تدوین کتاب پیشینه تاریخی و فرهنگی چغادک برای احیای هویت شهر چغادک را از مشکلات و درخواست‌های مردم این شهر عنوان کرد.

امام جمعه چغادک همچنین از استاندار دعوت کرد تا برای بررسی دقیق مسائل به این شهر سر بزند.

در این جلسه شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر هم درباره مشکلات صحبت کردند.

انتهای پیام/ک

یکی از خواسته‌های مردم چغادک تبدیل این شهر به بخش است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.