عضو شوای شهر تهران با تأکید بر اینکه نباید همه اوراق مشارکت را به مترو اختصاص دهیم، گفت: اتوبوسرانی مکمل حمل و نقل عمومی است و باید سهمی از اوراق مشارکت به آن داده شود.

کاظمی///درخواست نوری برای بهره‌مندی اتوبوسرانی از اوراق مشارکتبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا صدراعظم‌نوری در جریان برگزاری صد و نهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت حمل و نقل عمومی شهر تهران گفت: به موضوع حمل و نقل عمومی باید به صورت شبکه‌ای نگاه کرد و با استفاده از همه ابزارها نسبت به تأمین منابع آن اقدام کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مترو بخش اساسی در حمل و نقل پاک شهری دارد، گفت: هنوز خطوط مترو کامل نشده و در برخی از نقاط شهروندان از اتوبوس، مینی بوس و ون استفاده می‌کنند.

صدراعظم نوری با تأکید بر اینکه نمی‌توانیم همه توجه خود را به سوی یک سیستم حمل و نقل عمومی ببریم و از سایر سیستم‌ها غفلت کنیم، گفت: اتوبوسرانی و شبکه حمل و نقل عمومی تکمیل کننده مترو هستند و نباید همه تسهیلات را به مترو بدهیم و باید از ظرفیت سایر بخش‌ها هم استفاده کنیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه بخش خصوصی برای مشارکت آمادگی دارد، گفت: اگر از تسهیلات اوراق مشارکت استفاده می‌کنیم می‌توانیم معادل آن را توسط بخش خصوصی هم تأمین کنیم.

وی در پایان از سایر اعضای شورا خواهش کرد که در اوراق مشارکت بخشی را هم به اتوبوسرانی اختصاص دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار