فرمانده نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران:

درآمد حاصل از جرایم راهنمایی و رانندگی به خزانه دولت واریز می‌شود

سردار اشتری گفت: درآمد حاصل از جرایم رانندگی به خزانه دولت واریز می‌شود و هیچ مبلغی از آن به حساب نیروی انتظامی واریز نمی‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه برگزاری گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا (سومین نشست تخصصی و فصلی سال ۹۷) درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر جبران کسری بودجه ناجا با افزایش نرخ جرایم راهنمایی و رانندگی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، هیئت وزیران و بر اساس تورم، هر سه سال یکبار موضوع تعیین نرخ جرایم راهنمایی و رانندگی بررسی و ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه هر زمانی که هیئت وزیران نرخ مصوب را اعلام کنند، موضوع اجرایی می‌شود، افزود: با این تفاسیر باید بگویم درآمد حاصل از جرایم راهنمایی و رانندگی به خزانه دولت واریز می‌شود و هیچ مبلغی از این موضوع به حساب نیروی انتظامی واریز نمی‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: بودجه و نیازمندی‌های نیروی انتظامی از طریق پیگیری دولت محقق می‌شود که باید بگویم موضوع کسری بودجه، بحث درستی است، اما ارتباطی با افزایش نرخ جرایم رانندگی ندارد.

سردار اشتری گفت: انتظار ما این است که اساسا تخلفی صورت نگیرد که جریمه‌ای را در پی داشته باشد و یا از سوی پلیس اعمال قانون صورت پذیرد، امیدوارم با همکاری مردم و توجه رانندگان به مقررات راهنمایی و رانندگی، شاهد کمترین تخلفات باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۲ دی ۱۳۹۷
پس دولت با هزاران هزار میلیارد درامد ناشی از جریمه ها چه می کند؟؟؟ چون نه به : شهرداری سهمش را می دهد و نه به نیروی انتظامی !!! علی برکت الله .
آخرین اخبار