دانش آموز خورموجی که به آزادسازی یک قطعه مرغابی کمک کرده بود، به عنوان نخستین دانش آموز همیار محیط زیست در شهرستان دشتی معرفی شد.

نخستین دانش آموز همیار محیط زیست در دشتی معرفی شدرئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: عباس عالی پور دانش آموز کلاس اول دبستان شهید کللی خورموج چندی پیش یک قطعه مرغابی سرسبز را که وارد خانه شان شده بود، به محیط زیست تحویل داد تا به طبیعت برگردانده شود.

مصطفی رشیدی افزود: پس از دو روز نگهداری، این مرغابی مهاجر با حضور این دانش آموز، خانواده او و مسوولان آموزش و پرورش در کنار رودخانه مُند رهاسازی شد.

وی ادامه داد: برای تشکر از این کودک دوستدار طبیعت و تشویق او و همسالانش به حفظ محیط زیست تصمیم گرفتیم افزون بر دادن هدیه و لوح تقدیر، او را به عنوان نخستین دانش آموز همیار محیط زیست شهرستان دشتی معرفی کنیم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتی بیان کرد: برگزاری مراسم قدردانی از این دانش آموز در مدرسه باعث شد دیگر دانش آموزان هم به این کار علاقه‌مند شوند و اعلام کنند که می‌خواهند کار‌های زیست محیطی انجام دهند.

انتهای پیام/ک

قدردانی از نخستین دانش آموز همیار محیط زیست در دشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.