میقانی گفت:این نمایشگاه تا هشتم دی ماه صبح‌ها از ساعت۹ تا۱۳و عصر‌ها از ساعت۱۶تا۲۱ در نگارخانه فرهنگ واقع در خیابان شهید فاطمی پذیرای علاقه‌مندان است.

گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،امیرعلی میقانی مسئول برگزارکننده نمایشگاه گروهی عکس پیرامون با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس گروهی پیرامون گفت: ۱۰ مجموعه عکس از ۱۰ عکاس از جمله حمید سلطان آبادیان، حجت عطایی، مهران مافی بردبار، سلماز دریانی، سهیل زندآذر، علیرضا وحید، شیوا خادمی، مینا نوعی، بهمن عزیزی و بنده در این نمایشگاه در معرض بازدید قرار گرفته است.

این هنرمند عکاس با بیان اینکه ۵۴ عکس به صورت رنگی و سیاه و سفید در این نمایشگاه در معرض بازدید قرار گرفته است بیان کرد: این نمایشگاه شامل مجموعه‌ای از مسائل زیست محیطی و مسائل اجتماعی است مانند دختری که از پدر قطع نخاعش نگهداری می‌کند و شغل رنگرزی ابریشم در قم و زعفران از مجموعه‌های عکس دیگر است.

وی یادآورشد: از این تعداد حجت عطایی و بهمن عزیزی و بنده از قم در این نمایشگاه شرکت کردند و دیگر عکاسان از شهرهای، مشهد، قزوین و تبریز هستند.

وی با بیان اینکه عکاسی مستند و مجموعه عکس در قم به تقویت نیاز دارد تصریح کرد: اینگونه نمایشگاه‌ها به عکاسان در زمینه عکاسی مستند کمک می‌کند و همچنین علاقه‌مندان با ایده‌ها و سوژه‌های این بخش آشنا می‌شوند.

میقانی از افتتاحیه نمایشگاه عکس پیرامون از دوم دی ماه امسال خبر داد و اضافه کرد: این نمایشگاه تا هشتم دی ماه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در نگارخانه فرهنگ واقع در خیابان شهید فاطمی پذیرای علاقه‌مندان است.

وی با اشاره به علت انتخاب عنوان «پیرامون» برای این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه شامل مجموعه عکس‌هایی از اتفاقات پیرامون زندگی ما است و به مسائل روز در عکس‌ها اهمیت داده شده است.

انتهای پیام/ح

نمایشگاه عکس پیرامون برپا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار