مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت:به منظور ارتقای کیفی و کمی و افزایش سرانه فضای سبز در استان برنامه مدون با افق چهار ساله توسط شهرداری ها تهیه و تدوین می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،موسی کنعان پور، مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل در نشست با شهرداران و شوراهای اسلامی شهری استان اظهار داشت: شهرداری های شهرهای استان می توانند  با معرفی یک پروژه شاخص فضای سبز با مشارکت بخش خصوصی در ارتقا و زیبا سازی شهری گام های اساسی بردارند.

 وی با بین اینکه تهیه برنامه چهار ساله فضای سبز از اولویت کاری شهرداری هاست گفت: این برنامه باید با در نظر گرفتن تمام جوانب مفید در بازه زمانی یک ماهه تهیه شود.

کنعان پور افزود:باید از ظرفیت موجود در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در راستای احیای فضای سبز و ارتقای کیفی و کمی آن بهره مند شویم و شهرداری های استان در این برنامه نیازمندی های فضای سبز حوزه فعالیت خود را احصا کرده و راهکارهای لازم را نیز ارایه دهند.

 مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل از شهرداری ها خواست طبق برنامه مشخصات پروژه شاخص خود را برای اجرا در سال 98 مشخص کرده و با پیوست فرهنگی و اجتماعی به معاونت عمرانی استانداری ارسال نمایند.

موسی کنعان پور در ادامه توسعه فضای سبز شهری را در زندگی اجتماعی، اقتصادی مهم برشمرد و گفت: رشد صنعت و افزایش جمعیت در شهرها، به ساخت و سازهای بی رویه منجر شده باید با ارتقای فضای سبز  هوای سالم را به شهروندان هدیه کنیم.

انتهای پیام/ع

توسعه فضای سبز شهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیزاده
۱۵:۰۸ ۰۲ دی ۱۳۹۷
به مسئولین مربوطه شهرداری پیشنهاد می کنیم از طریق رائه فراخوان د رسانه ها ایده هاو طرح های زیبا سازی شهری را از مردم جمع آوری و اجرا کنند.