جاوید گفت: رئیس رسانه ملی نگاه ویژه‌ای به احیاء تله تئاتر در شبکه چهار دارند و مطالبه جدی آن‌ها عملیاتی کردن تولید مدرن است.

مطالبه جدی رئیس رسانه ملی برای تولید مدرن و ارزان تله تئاتر / تدارک سینماگرام برای جشنواره فیلم فجرسیدامیر جاوید قائم مقام گروه ادب و هنر شبکه چهار در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برنامه‌های جدید این گروه گفت:فصل جدیدی برای سینما، تئاتر، موسیقی و هنر‌های تجسمی در شبکه چهار طراحی شده است.

وی با بیان اینکه طراحی ویژه‌ای برای سینمای کوتاه داریم و قرار است با نگاهی منطقه‌ای (غرب آسیا) به سینمای کوتاه بپردازیم،گفت: این برنامه به زودی و با نام برداشت کوتاه روی آنتن می‌رود.

جاوید پیرامون نگاه ویژه رئیس رسانه ملی و معاون سیما به تله تئاتر گفت: آقای علی عسکری رئیس رسانه ملی و میرباقری معاون سیما نگاه ویژه‌ای به احیاء تله تئاتر در شبکه چهار دارند و مطالبه جدی آنها عملیاتی کردن تولید مدرن و ارزان است. خط تولید تله تئاتر با راهبری معینی‌پور در حال راه اندازی است از این رو گروه ادب و هنر از صاحبان طرح و ایده دعوت می‌کند تا به جریان تازه تولید تله تئاتر بپیوندند.

وی ادامه داد: اتفاق دیگر در شبکه چهار، نگاه متفاوت به موزیک ویدئو است و کار‌های تحقیقاتی پیرامون اولین برنامه تخصصی موزیک ویدئو در حال انجام است.

قائم مقام گروه ادب و هنر شبکه چهار درباره برنامه‌ای با موضوع سینمای انیمیشن و هنر‌های تجسمی بیان کرد: با نگاه بین المللی و فرا منطقه‌ای در تدارک ساخت برنامه‌ای با موضوع سینمای انیمیشن هستیم. همچنین به زودی با یک برنامه متفاوت، جدی و چالشی به هنر‌های تجسمی می‌پردازیم.

جاوید پیرامون تدارک برای جشنواره فیلم فجر گفت: سینماگرام تدارک ویژه‌ای برای جشنواره فیلم فجر با حضور افراد متخصص خواهد داشت و به جرات می‌توانم بگویم که شبکه چهار بهترین برنامه سینمایی امسال را در سیما با حضور شاهرخ دولکو، فرزاد موتمن و امیرحسن ندایی و چهره‌های قدرتمند سینمایی رقم می زند.

انتهای پیام/

طراحی فصل جدیدی برای سینما، تئاتر، موسیقی و هنر‌های تجسمی در شبکه چهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار