عضو مجمع نمایندگان تهران گفت: در بودجه سال ۹۸ نه تنها وابستگی به نفت کاهش پیدا نکرده بلکه افزایش داشته است.

سال آینده سال سختی در مورد بودجه داریمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا نجفی عضو مجمع نمایندگان تهران در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به مشکلات بودجه سال ۹۸ اظهار کرد: در بودجه سال ۹۸ نه تنها وابستگی به نفت کاهش پیدا نکرده بلکه افزایش می یابد.

 عضو مجمع نمایندگان تهران افزود: از آنجا که در فروش نفت دچار محدودیت هستیم منابع درآمدی دولت هم محدود شده است.

وی افزود: سال آینده سال سختی در مورد بودجه داریم که با توجه به این سختی‌ها دو اقدام ضروری است که یک اقدام مربوط به نمایندگان تهران است که باید از منابع محدود حداکثر استفاده را کنیم و دوم آنکه از مقدار بودجه‌ای که در اختیار دارید به صورت مولد و در پروژه‌های اولویت‌دار مصرف کنید.

نماینده مردم تهران گفت: برداشت جامعه باید از عملکرد ما افزایش یابد و در این زمینه مردم دار بودن، مردم محور بودن، پاسخگو بودن و در معرض نگاه و نقد مردم قرار گرفتن اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه امسال بودجه محدود است و سهم دولت متناسب با تامین کالا‌های اساسی است، افزود: در این شرایط اینکه انتظار داشته باشیم سهم استان تهران افزایش پیدا کند قابل تحقق نیست بلکه باید کار دقیق انجام شود.

نجفی گفت: در مورد مطالبات شهرداری از دولت نیز باید تدبیر کنیم، چرا که شهرداری از منابع درونی نمی‌تواند این توسعه را انجام دهد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار