مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری:

حقوق زیر ۳ میلیون تومان در شأن بازنشستگان نیست/ دست‌های ناپاک از صندوق بازنشستگی کوتاه شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: دست‌های ناپاک از اموال بازنشستگان کشوری کوتاه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،جمشید تقی‌زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در مراسم آغاز عملیات خانه امید و تجلیل از بازنشستگان کشوری در شهرستان ملکان اظهار داشت: ۹۵/۵ درصد بازنشستگان کشوری زیر ۳ میلیون تومان حقوق می‌گیرند و این در شأن این عزیزان نیست و باید حقوق بازنشستگان یکسان‌سازی شود.

وی از تشکیل فراکسیون بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: همه نمایندگان و کمیسیون‌های مجلس به‌خصوص کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همکاری و تعامل خوبی با صندوق بازنشستگی کشوری در راستای تامین معیشت و رفع مشکلات بازنشستگان عزیز کشوری دارند.

وی از پرداخت ۲۰ میلیون ریال وام با کارمزد پایین به تعداد ۴۰۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری خبر داد و یادآور شد: این وام به تعداد ۲۰۰ هزار تن در ۶ ماهه سال‌جاری پرداخت شده و ۲۰۰ هزار نفر باقیمانده نیز تا پایان سال این وام را دریافت خواهند کرد.

تقی‌زاده از افزایش اختیارات کانون‌های بازنشستگی استان‌ها خبر داد و عنوان کرد: از این پس اختیارات صندوق بازنشستگی کشوری به کانون‌های استانی واگذار و اعتبارات استان‌های مستقیماً به این کانون‌ها داده خواهد شد.

وی در ادامه از برخورد با افراد متخلف در این صندوق خبر داد و اظهار کرد: طی ۹ ماهه گذشته دست‌های ناپاکی که قصد دست درازی به اموال بازنشستگان کشوری را داشتند از این صندوق قطع شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز طرح شفاف‌سازی در این صندوق با حمایت‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و خاطرنشان ساخت: ایجاد بانک اطلاعاتی فرزندان بازنشستگان در سایت بازنشسته آغاز شده و کار‌های خوبی در این راستا انجام خواهد شد.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/ی

 

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ملکان

برچسب ها: بهزیستی ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۰۱ دی ۱۳۹۷
من یک و پونصد میگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۱ دی ۱۳۹۷
حقوق ما که زیر 2 میلیون است
واقعاً زندگی سختی داریم
چرا بررسی نمی شه و کاری برای ما انجام نمی دهند؟
تا کی باید زیر فشار قیمت ها باشیم؟