ملی پوش شنا جانبازان و معلولین گفت: اردویی برای تیم ملی تشکیل نشده است و با هزینه شخصی تمریناتم را آغاز کردم.

ایزدیار: با هزینه شخصی تمریناتم را آغاز کردمشاهین ایزدیار ملی پوش شنا جانبازان و معلولین در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: بعد از بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ حدود ۴ هفته استراحت داشتم و بعد از آن تمریناتم را آغاز کردم تا برای رقابت‌های کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده شوم.

او ادامه داد: اردویی برای تیم ملی تشکیل نشده است و من مجدد با هزینه شخصی به مشهد سفر کردم تا زیر نظر ضیایی سرمربی ام تمرینات فنی و حرفه‌ای ام را آغاز کنم چرا که در مردادماه سال آینده رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی کشور مالزی برگزار می‌شود و از نظر کسب سهمیه پارالمپیک توکیو بسیار مهم است. به طور میانگین ماهی ۴ میلیون تومان باید در مشهد هزینه کنم تا برای مسابقات آماده شوم.

ایزدیار درباره حضور در اردو‌های خارج از کشور و شرکت در تورنمنت‌های تدارکاتی عنوان کرد: بعد از بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا درباره حضورم در اردو‌های برون مرزی با مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولین صحبت کردم و گفتند در حال حاضر بودجه‌ای برای این اعزام‌ها وجود ندارد و اگر قرار باشد در تورنمنت یا اردویی شرکت کنم به بعد از فروردین سال ۹۸ موکول می‌شود.

او در ادامه بیان کرد: بزرگترین هدفم کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در دو ماده ۵۰ متر کرال سینه و ۱۰۰ متر قورباغه است و تلاش می‌کنم در رقابت‌های قهرمانی جهان در مالزی از سد حریفانم عبور کنم و حضورم در توکیو را قطعی سازم.

ملی پوش شنا جانبازان و معلولین درباره حضورش در همایش و سمینار کشور سوئیس گفت: همایش بین المللی به میزبانی این کشور با محوریت حمایت از ورزشکاران معلول برگزار شد و ۱۵۰ سخنران در این برنامه حضور داشتند و من به عنوان نماینده ورزشکاران ایران در این همایش شرکت کردم.

دارنده ۶ مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا عنوان کرد: رقابت برای کسب سهمیه پراالمپیک توکیو بسیار سخت است و کشور‌های آفریقا جنوبی، انگلیس نفرات قدرتمندی دارند و من تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا ابتدا سهمیه ام را قطعی کنم و پس از آن با کسب مدال در پارالمپیک بتوانم تاریخ ساز این رشته شوم.


بیشتر بخوانید:

نماینده طلایی پاراشنای کشورمان به سوئیس سفر می‌کند

برترین ورزشکاران معلول جهان را بهتر بشناسیم

کسب سهمیه پارالمپیک توکیو در ۴ ماده اتفاق تاریخی است

پیشنهاد تابعیت آمریکا را نخوانده ردکردم/ کیلویی مدال نگرفتم/ منتقدانم 15 کیلومتر در هفته هم راه نمی‌روند/ خواستگار زیاد دارم، قصد ازدواج ندارم


انتهای پیام/

اظهارات ایزدیار درباره کسب سهمیه پارالمپیک توکیو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار