مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از توزیع ۱۲۴۳ تن مرغ منجمد در کرمانشاه خبر داد.

توزیع ۱۲۴۳ تن مرغ منجمد در کرمانشاهبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی اصغر بهمنی پور مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سال تاکنون ۶۲۲ تن گوشت منجمد گوساله با قیمت، ران به ازای هر کیلو ۲۹۵۰۰ سردست ۲۸۵۰۰ و گردن با نرخ ۲۸ هزار تومان در فروشگاه زنجیره‌ای استان و تعاونی‌های مصرف کارگری و کارمندی توزیع شده است.

وی گفت : ۳۰ تن گوشت منجمد گوسفندی با قیمت ران به ازای هرکیلو ۴۰۰۰۰تومان، سردست ۳۹ هزار، گردن ۳۵۵۰۰، راسته ۳۶ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رسیده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ۱۳۸ تن گوشت گرم گوسفندی نیز با قیمت ۳۷ هزار و ۵۰۰ تا ۳۸ هزار تومان گوشت‌های اوراسیایی و ۳۹۵۰۰ گوشت‌های استرالیایی در سطح استان عرضه شده است.

وی از توزیع ۱۲۴۳ تن مرغ منجمد خبر داد و گفت: ۴۸ تن تخم مرغ توزیع شده و هفته جاری نیز فاز جدیدی از توزیع تخم مرغ آغاز خواهد شد.

بهمنی پور افزود: ۱۱ هزار و ۳۲۰ تن ذرت، ۲۳۴۰ تن جو و ۱۰ هزار و هشت تن کنجاله سویا در سطح استان به منظور حمایت از دامداری‌ها و مرغ داری‌ها توزیع شده است.

وی بیان کرد: ۲۵۰ تن مرغ منجمد ذخیره سازی شده و در حال حمل و توزیع گوشت مرغ در استان هستیم.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از ذخیره سازی ۱۸۰ تن گوشت قرمز منجمد و وارد وارد شدن ۷۰ تن محموله دیگر در بخش خصوصی خبر داد و گفت:۳۸۴۰ تن ذرت، ۱۴۷ تن جو و ۹۹۸ تن کنجاله سویا ذخیره‌سازی شده است.

وی افزود: برای تامین میوه شب عید نیز برنامه‌ریزی شده یک تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب در سردخانه‌های استان طی ماه جاری ذخیره سازی شود.

بهمنی پور گفت: از نظر تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم هیچ‌گونه مشکلی نداریم همچنین از ابتدای سال نیز ۱۳ هزار تن ارقام مختلف برنج شامل برنج دانه بلند هندی، تایلندی هومالی و تایلندی رده ب. در سطح استان توزیع شده است، طی هفته گذشته نیز ۲۴۰ تن برنج تایلندی رده ب. و برنج تایلندی هومالی نیز توزیع شد.

بهمنی پور از ذخیره‌سازی ۲۵۰۰ تن برنج هندی دانه بلند و ۲۵۰ تن برنج تایلندی رده ب. و ۲۵۰ تن برنج تایلندی هومالی در سطح استان خبر داد و ذخیره سازی شکرورا ۷۴۰۰ تن اعلام و عنوان کرد: ۵۷۰ تن شکر نیز در طرح تنظیم بازار در سطح خرده فروشی استان ذخیره سازی شده است.

به گفته بهمنی پور سازمان جهاد کشاورزی وظیفه تامین و توزیع اقلام ضروری را برعهده دارد و بازرسی از واحد‌های محل توزیع نیز بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است .

 

 

انتهای پیام/د

توزیع ۶۲۲ تن گوشت منجمد گوساله در کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.