رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بردسکن گفت:۳۰۰ کیلومتر از هزار و ۸۰ کیلومتر راه‌های حوزه استحفاظی بردسکن جزو مناطق برف گیر و صعب العبور است.

طرح راهداری زمستانی در بردسکن/ تلاش شبانه روزی راهداران در محورهای مواصلاتی بردسکنبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، اکبر یوسفیان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بردسکن به مناسبت اول دی ماه، روز راهداری، در دیدار با امام جمعه بردسکن گفت: راهداران با تمام تلاش خود این مسیر‌ها را در مواقع بارش برف و باران پوشش میدهند.

وی با اشاره به اینکه طرح راهداری زمستانی از ۱۵ آذرماه تا ۲۵ اسفندماه با ۵ اکیپ راهداری دراین شهرستان آغاز شده است افزود: ۲۵ نفر از راهداران این اداره با ۱۶ دستگاه ماشین آلات سبک وسنگین  در ۳ راهدارخانه این شهرستان مستقر هستند.

حجت الاسلام علی اصغر امینی امام جمعه بردسکن نیز در جمع راهداران این شهرستان گفت: راهداران با تلاش شبانه‌روزی و خستگی ناپذیر خود همواره در جاده‌ها برای خدمت به مردم تلاش میکنند و فرشتگان نجات انسان‌ها هستند که اقدام دلسوزانه و تلاش خستگی‌ناپذیر آن‌ها شایسته تقدیر است.

وی افزود: راهداران خادمان بی ادعا هستند که در سرمای طاقت فرسا با کمال خلوص و در پی خدمت صادقانه به هموطنان خویش و حفظ و حراست از سرمایه‌های ملی کشور تلاش می‌کنند.

در این مراسم از تعدادی از مدیران عامل شرکت‌های مسافربری و حمل و نقل شهرستان بردسکن تقدیر شد.

انتهای پیام// ز. م


راهداران خادمان بی ادعا هستند

برچسب ها: حمل و نقل ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.