اولین پایگاه قهرمانی کشتی در اندیمشک با حضور استاندار خوزستان و نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

اولین پایگاه اولین قهرمانی کشتی در اندیمشک به بهره برداری رسیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اولین پایگاه قهرمانی کشتی با نام شهدا اندیمشک شامگاه گذشته با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، فریدون حسنوند نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به بهره برداری رسید.

در مراسم افتتاحیه این پایگاه قهرمانی کشتی، پیمان جهانگیری، فرماندار شهرستان اندیمشک و امام جمعه شهرستان نیز حضور داشتند.

در آیین افتتاحیه این سالن کشتی، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان خواستار فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای شکوفایی استعدادهای موجود در اندیمشک شد و گفت: برگزاری رقابت‌های بین‌المللی زیرساخت لازم را می‌طلبد که این مهم نیز در شهرستان اندیمشک در حال فراهم شدن است.

افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به میزبانی اندیمشک در بهمن‌ماه از رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی، بیان داشت: همزمان با این پیکارها سالن 2 هزار و 500 نفری این شهرستان نیز به افتتاح خواهد رسید،  همچنین کارهای ساخت خانه کشتی اندیمشک که با حضور وزیر ورزش کلنگ‌رنی شد، به خوبی پیش می‌رود و امیدوارم که این خانه کشتی به زودی به مرحله افتتاح برسد.

انتهای پیام/گ

افتتاح خانه کشتی در اندیمشک

برچسب ها: کشتی ، ورزش و جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.