رئیس اداره پژوهش و فناوری سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان از صدور گواهی تحقیق و توسعه برای واحد‌های تولیدی و صنعتی با گذراندن دوره های آموزشی خبر داد.

حسین انصاریان رئیس اداره پژوهش و فناوری سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، گفت: گواهی تحقیق و توسعه بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی برای واحد‌های تولیدی و صنعتی صادر می‌شود.

وی افزود: این برنامه با هدف ایجاد نوآوری، ابتکار و ارتقای دانش فنی اجرا می‌شود.

رئیس اداره پژوهش و فناوری سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد چهار گواهی تحقیق و توسعه و تعداد چهار پروانه تحقیق و توسعه صادر شده که سه برابر بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

حسین انصاریان افزود: بهینه سازی فرآیند‌های موجود با تاکید بر رسوخ فناوری‌های پیشرفته و همچنین افزایش کیفیت محصولات جدید، افزایش سهم مواد و منابع داخلی در تولید و کاهش قیمت تمام شده می‌تواند کمک بسیارمطلوبی در بازاریابی و توسعه بازار محصولات تولیدی در برداشته باشد.

رئیس اداره پژوهش و فناوری سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: امروزه یکی از ابزار‌های رویکرد دانش بنیان، ایجاد واحد تحقیق و توسعه بوده که در هر واحد تولیدی می‌تواند اثرگذاری بسیاری در رشد و شکوفایی بیشترآن مجموعه داشته باشد.
انتهای پیام/ز


صدور گواهی تحقیق و توسعه برای واحد‌های تولیدی

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.