فرمانده انتظامی شهرستان خمین از کشف بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از یک اتوبوس خبرداد.

سرهنگ عزیزی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمین  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: امسال با توجه به اینکه سال استفاده از کالای ایرانی است و از طرفی بعضی از افراد سوء استفاده گر اقدام به دپوی کالای قاچاق یا خرید و فروش کالای قاچاق کردند در چند مرحله کشف کالای قاچاق از جمله کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال که اخیرا از یک دستگاه اتوبوس داشتیم.

سرهنگ عزیزی افزود: این اتوبوس قصد جابجایی بار قاچاق از شهر‌های مرزی به تهران را داشت که هنگام تردد در محور شهرستان خمین در عملیات نیرو‌های انتظامی شهرستان متوقف شدو کالای قاچاق از ان کشف شد.

وی اضافه کرد: انواع کالای قاچاق از جمله البسه، لوازم آرایشی، مواد غذایی و خوراکی، کتانی فندک و باتری‌های قلمی از این اتوبوس کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمین ادامه داد: ت. از ابتدای سال تاکنون حدود ۳۱ هزار و ۷۰۰ مورد تماس‌های مردمی در بحث امدادخواهی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان داشتیم که نسبت به ۹ ماه پارسال ۳۵ درصد افزایش دارد و با اعزام به موقع و واحد‌های گشتی بیش از ۱۱ هزار مورد این موارد منجر به عملیات شده و پرونده تشکیل شده و تحویل مقام قضایی شده است.

کشف بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از یک اتوبوس در خمین

انتهای پیام / ج

کشف بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان خمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.