رئیس جمهور آمریکا برای پیدا کردن جانشینی برای وزیر دفاع مستعفی خود با مشکل روبرو خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون الجزیره، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای پیدا کردن جانشینی برای جیمز متیس، وزیر دفاع مستعفی خود با مشکل روبرو خواهد شد.

محمد العلمی، خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره در واشنگتن درباره استعفای جیمز متیس گفت: هنوز مشخص نیست که چه کسی جانشین متیس خواهد شد. روشن است که دونالد ترامپ برای پیدا کردن جانشینی برای او با مشکل بزرگ روبرو خواهد شد. اخیرا شاهد آن بودیم که کاخ سفید برای جذب کارکنان شایسته با مشکل روبرو شده است، زیرا شاهد فرار دسته جمعی از دولت ترامپ و نگرانی درباره تحولات دو سال آینده هستیم. ترامپ برای پیدا کردن جانشین برای ژنرال جان کلی، رئیس کارکنان کاخ سفید هم با مشکل روبرو شده است.

خبرنگار الجزیره افزود: ترامپ برای انتخاب جانشین جیمز متیس با دو گزینه روبروست که هر دو گزینه هم برای او سخت است. اگر ترامپ یک ژنرال دارای محبوبیت و احترام را جانشین متیس کند، در این صورت اختلافات او با وزیر دفاعش ادامه پیدا خواهد کرد.

او همچنین گفت: اگر ترامپ فردی را معرفی کند که دیدگاه هایش موافق خود او باشد، این نامزد برای گرفتن رای اعتماد از سنا بدون شک با مشکل روبرو خواهد شد. حتی متحدان ترامپ هم معتقد هستند که کابینه او به یک فرد با درایت نیاز دارد که بتواند ترامپ را مهار کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار