به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

دنیای موشک‌ها به روایت عدد و رقم/روایت خواندنی از تنها بانوی سردار ایرانی/ادامه جولان کلاه‌گیس‌ها در تئاتر/خوردن این خوراکی‌ها با یکدیگر ممنوع!


جزئیات کامل جلسه رهبرانقلاب با نمایندگان کاندیداهای ٨٨ منتشر شد/ رهبر انقلاب به نمایندگان موسوی و کروبی چه گفتند؟

ناگفته‌هایی از دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان موسوی، کروبی، رضایی و احمدی‌نژاد منتشر شد.


آیا «توافق بهتر» ترامپ همان «نقشه سال ۹۸» است؟ / آمریکایی‌ها در آرزوی براندازی و برگشتن به «زمان شاه»

ترامپ بار‌ها گفته به دنبال یک «توافق بهتر» با تهران است، اما آیا آمریکایی‌ها آرزوی براندازی در ایران و توافقی مانند توافق با رژیم مخلوع شاه را در سر می‌پرورانند؟


مقایسه قیمت‌ها در شب یلدای ۹۱ با امسال +جدول

بیشترین گرانی در ۶ سال اخیر مربوط به انگور با ۳۲۰ درصد، و پس از آن سیب با ۳۰۴ درصد است.


پاداش عالی با جیب خالی!

فدراسیون فوتبال این روز‌ها فریاد نداری سر می‌دهد بابت تجهیز ورزشگاه‌ها به سیستم کمک‌داور ویدئویی، آن وقت میلیون، میلیون برای بازی‌های دوستانه پاداش تقسیم می‌کند؛ کدام را باید باور کرد.


فواید زعفران در درمان اضطراب و افسردگی

مطالعات نشان می‌دهند که مصرف زعفران می‌تواند حتی از داروهای ضد افسردگی همانند فلوکستین (Prozac) نیز اثرات بهتری داشته باشد، با این تفاوت و مزیت که عملکردی سریع‌تر داشته و از خود عوارض جانبی بر جا نخواهد گذاشت.


علل علاقه آمریکایی‌ها برای فروش بذر تراریخته به ایران چیست؟

عضو هیات‌رئیسه انجمن ارگانیک ایران گفت: ایالات متحده آمریکا که با ایران بسیار خصومت دارد و یک تایر هواپیما یا دارو به کشورمان نمی‌فروشد چطور سویا و بذر تراریخته به ایران می‌فروشد.


چرا بی‌بی‌سی به جمهوری اسلامی بهتان زد؟

در جای‌جای مستند بی‌ بی سی از صفحات مختلف روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها به عنوان مستنداتی برای بهتان زدن در جمهوری اسلامی استفاده شده است که بررسی بسیاری از آنها نشان می‌دهد که این خبرها ربطی به بهتان زدن ندارد.


ما به زمان ظهور امام زمان (عج) نزدیک شده‌ایم

مقام معظم رهبری سال ۷۸ در دیدار بسیجیان، فرمودند: ما به زمان ظهور امام زمان (ارواحنافداه)، این محبوب حقیقی انسان‌ها نزدیک شده‌ایم؛ زیرا معرفت‌ها پیشرفت کرده است.


۱۰ روش موثر برای سوخت و ساز بدن

آیا می‌توانیم متابولیسم خود را تقویت کنیم؟ تقویت متابولیسم هدف مقدس تمام افرادی است که نسبت به تغییرات وزن خود حساس هستند، اما اینکه بدن شما با چه سرعتی کالری‌ها را می‌سوزاند، به عوامل مختلفی مربوط می‌شود.


اگر تمام روز می‌نشینید، حتما این ۹ ماده غذایی را مصرف کنید!

به گفته متخصصان طب فیزیکی، نشستن بیش از حد مهمترین عامل ابتلا به بیماری‌های مزمنی از قبیل: دیابت، بیماری‌های قلبی، سکته مغزی، سندرم متابولیک و ... است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.