‍سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت:برای آمادگی هر چه بیشتر درتمام مناطق و سازمانها در فصل سرما ماشین  آلات و تجهیزات برای مقابله با مشکلات احتمالی تدارک دیده شده است.

آمادگی شهرداری کرمانشاه برای مقابله با مشکلات احتمالی فصل زمستانبه گزارش   خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  حامد لعل بخش  سرپرست شهرداری کرمانشاه با اشاره به برگزاری  مانور آمادگی زمستانی تجهیزات و پرسنل شهرداری در بزرگراه امام خمینی (ره)گفت :  مانور آمادگی زمستانی پرسنل ، ادوات و تجهیزات  شهرداری کرمانشاه هر ساله و با آغاز فصل زمستان جهت آمادگی و مقابله با مشکلات  احتمالی ناشی از بارش برف و باران برگزار می گردد. 

وی افزود : در تمام سطح هشت منطقه تمهیدات لازم برای فصل  سرما دیده شده و پرسنل زحمت کش شهرداری آمادگی لازم و کافی را جهت بحران های احتمالی دارند ، علاوه براینکه آرزو داریم بارش های خوبی داشته باشیم . از طرفی هم امیدواریم بتوانیم بیشترین و با کیفیت ترین خدمت رسانی را به مردم داشته باشیم و شهروندان عزیز با کمترین مشکل در فصل سرما مواجه گردند . 

سرپرست شهرداری  ادامه داد: برای آمادگی هر چه بیشتر درتمام مناطق و سازمانها ماشین  آلات شامل گریدر ، تانکر آب ، بیل مکانیکی ، کمپرسی ، لودر ، کامیون و تانکر، تجهیز و در سطح مناطق نیز نمک و شن به مقدار کافی برای مقابله با مشکلات احتمالی تدارک دیده شده است.

 

انتهای پیام/ز

آماده باش شهرداری  کرمانشاه در فصل زمستان

برچسب ها: بارش باران ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.