مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: امیدوارم تیم ملی فوتبال قهرمان جام ملت های آسیا شود و ما نیز بتوانیم به المپیک ۲۰۲۰ صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران درباره دیدار با تیم المپیک سوریه بیان کرد: اردوی خیلی خوبی در کیش داشتیم و از تمامی دوستان و مسئولان ورزشی کیش (امیر عرب، بهرام افشارزاده و افشاردوست) تشکر می‌کنم که در این مدت کمک زیادی به ما کردند. تیم امید یک بازی خوب مقابل سوریه انجام داد و امروز در دومین بازی هم به مصاف این تیم رفتیم و امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم.

او افزود: در بازی دوم 60 درصد از تیم را نسبت به بازی اول تغییر دادیم و پس از پایان بازی دوم  راهی اردن می‌شویم تا با تیم امید آن کشور هم بازی کنیم و قطعا این سه بازی دوستانه به ما کمک زیادی می کند. رسانه ها اگر به تیم ملی امید بها دهند و به آنها توجه کنند، خیلی می تواند در روحیه بازیکنان تاثیر بگذارد. به بازیکنان امید گوشزد کرده ایم که اگر در تیم های باشگاهی شان ۱۰۰ درصد توان شان را می گذارند در رده ملی باید ۲۰۰ درصد تلاش کنند، زیرا بحث ملی است. از فدراسیون فوتبال و مهدی تاج که کمک زیادی به تیم ملی امید کردند، تشکر می کنم.

استیلی که با برنامه فوتبال یک گفتگو می کرد، در مورد امکانات کمپ تیم ملی (PEC) و استفاده از آن اظهار کرد: بهتر است خیلی به این مسائل دامن نزنیم. تیم ملی مسابقات حساسی در پیش دارد و بهتر است وحدت و همدلی را بیشتر کنیم و یک وفاق خوب به وجود بیاوریم. همه باید دست به دست هم دهیم تا تیم‌های ملی در همه زمینه‌ها عملکرد خوبی داشته باشند. امیدوارم تیم ملی فوتبال قهرمان جام ملت های آسیا شود و ما نیز بتوانیم به المپیک صعود کنیم.


بیشتر بخوانید:

پیروزی امید‌های ایران مقابل تیم ملی فوتبال سوریه با گلزنی ستاره استقلال

کرانچار: شرایط اردوی تیم امید سزاوار ما است/ اگر به المپیکی شدن خوش بین نبودم سرمربی تیم ملی امید نمی‌شدم

غیبت ۲ بازیکن تیم ملی فوتبال امید ایران مقابل سوریه

تغییر زمان بازى تیم های امید فوتبال ایران و سوریه

تیم ملی فوتبال امید ایران - سوریه/ شاگردان کرانچار در صدد دبل سوری‌ها


انتهای پیام/

اظهارات مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران درباره اردوی یوزهای جوان در کیش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار