نام مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از فهرست تیمش برای ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران خارج نمی شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از برخورد محمد انصاری، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران با سوزوکی، مهاجم کاشیما آنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا سبب شد تا رباط صلیبی این بازیکن پاره و تا پایان فصل خانه نشین شود. او که چندی پیش پای خود را به تیغ جراحان سپرد، درحال حاضر مشغول استراحت است  تا از هفته های آینده زیر نظر کادر پزشکی تمرینات ریکاوری و بدنسازی انجام دهد و به شرایط بازی برسد. 

البته محمد انصاری به طور قطع این فصل فوتبالی را از دست داده است و برای مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا و فصل آینده لیگ آماده می شود و به همین دلیل برخی اخبار مبنی بر خروج نام او از فهرست تیم فوتبال پرسپولیس بود که یکی از مسئولان این باشگاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد، انصاری از چند وقت دیگر تمرینات ریکاوری را انجام می دهد تا آماده شود. با برانکو درحال صحبت هستم و او هیچ وقت از خروج نام محمد انصاری از فهرست پرسپولیس حرفی نزده و فکر نمی کنم این اتفاق رخ دهد.

گفتنی است، انصاری ۲۷ ساله سابقه بازی در تیم های استقلال تهران، فجرسپاسی شیراز و شهرداری تبریز را دارد و ۳ سال پیش به پرسپولیس پیوست و عملکرد خوبی داشت که سبب شد تا در برخی اردوها به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت شود.

محرومیت پرسپولیس، روز چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ به پایان رسید و سرخپوشان می توانند با بازیکنان جدید قرارداد ببندند. درحال حاضر حضور سعید کریمی، سروش رفیعی، مهدی شریفی، مهدی ترابی و مهدی شیری در پرسپولیس قطعی است و باید دید چه بازیکنانی در آینده شاگرد برانکو ایوانکوویچ خواهند شد.

البته حسین ماهینی هم  در پرسپولیس دچار پارگی رباط صلیبی شد اما این بازیکن پس از از تعطیلات عید نوروز می تواند برای پرسپولیس بازی کند.


بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد

برانکو لیست نقل و انتقالات پرسپولیس را تحویل داد

جلسه بازیکنان خارجی با سرپرست باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالبات


انتهای پیام/

محمد انصاری از فهرست پرسپولیس خارج می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار