وزیر راه و شهرسازی در جمع راهداران قزین از اختصاص ۲۵ دستگاه ماشین آلات به ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز در جمع راهداران حاضر درطرح زمستانه راهداری استان گفت:: ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات و خودرو از امروز به ناوگان راهداری کشوراضافه شده که دراین بین سهم استان بیست و پنج دستگاه است.

اسلامی، هزینه ماشین آلات و تجهیزات را، یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

وزیر راه و شهرسازی، تجهیز راهدارخانه‌ها را از اولویت‌های اصلی وزارت راه و شهرسازی دانست.

اسلامی گفت: با تجهیز راهدارخانه‌ها و خرید ماشین آلات مدرن، در تلاش هستیم ضمن ایمن سازی جاده‌ها به اشتغال و تولید ملی کمک کنیم.

وزیر راه و شهرسازی گریزی هم به قرارداد‌های این وزارتخانه با شرکت‌های داخلی در حوزه تهیه تجهیزات و اجرای طرح‌ها زد و گفت: ماحصل این قرارداد‌ها کمک به اشتغالزایی و حمایت از تولید داخلی است.

به گفته اسلامی، درحوزه تامین مسکن تا کنون قرارداد ۴۰۰ هزار واحد منعقد شده است و در حوزه راه و خط آهن هم به زودی عقد قرارداد‌های خوبی را خواهیم داشت.

وزیر راه و شهرسازی اشاره‌ای هم به افتتاح طرح نیوجرسی و حفاظ بتنی درآزاد راه قزوین - کرج کرد و گفت: باید طرح‌های ایمن سازی را در جاده‌ها با جدیت ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: طرح ایمن سازی آزاد راه قزوین به تهران درحالی امروز تکمیل شد که بدون شک نقش مهمی در تامین سلامت مردم و کاهش سوانح دارد.

انتهای پیام/

سفر اسلامی به قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار