رئیس کنست رژیم صهیونیستی، نمایندگان عرب را از جلسه کنست اخراج کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، نمایندگان عرب کنست به تصویب کلیات طرح تبعید خانواده‌های عاملان عملیات علیه اسرائیلی‌ها به نوار غزه اعتراض کردند که در نتیجه از جلسه کنست اخراج شدند.  

جمال زحالقه، مسعود غنایم و احمد الطیبی با اعتراض به این طرح تلاش کردند مانع از سخنرانی ارائه کنندگان این طرح شوند. نیرو‌های امنیتی اسرائیل این نمایندگان را وادار کردند جلسه کنست را ترک کنند.

در همین حال احمد الطیبی، عضو عرب کنست رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه المیادین تاکید کرد مصوبه کنست اسرائیل برای تبعید خانواده‌های عاملان عملیات در کرانه باختری به نوار غزه، نژادپرستانه و جنایت جنگی است.  

الطیبی افزود: به آن‌ها می‌گوییم می‌توانید فلسطینی‌ها را بکشید و تبعید کنید و خانه‌های آن‌ها را تخریب کنید، اما هرگز نخواهید توانست یک ملت را به طور کامل شکست بدهید. ما به علت مخالفت با این مصوبه از جلسه کنست اخراج شدیم. اما در هر صورت باید موضع خود را بیان می‌کردیم. همه باید با این قانون مخالفت کنند، زیرا همه حتی نهاد‌های حقوقی اسرائیل هم قبول دارند که این مصوبه جنایت جنگی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
چرا برای اشغال گری و کودک کشی رژیم صهیونیستی اعتراض نمیکنند؟؟؟
آخرین اخبار