تیم ملی فوتبال هند، برای شرکت در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، به عنوان اولین تیم این رقابت‌ها وارد امارات شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که هفدهمین دوره بازی‌های جام ملت‌های آسیا از روز ۵ ژانویه (۱۵ دی) در امارات متحده عربی برگزار خواهد شد، تیم ملی هند به عنوان یکی از ۲۴ تیم حاضر در این مسابقات وارد این کشور عربی شد.

کاروان تیم ملی فوتبال هند امروز (پنجشنبه) در فرودگاه ابوظبی به زمین نشست و مورد استقبال هندی‌های مقیم امارات قرار گرفت.ببر‌های آبی برای چهارمین بار در تاریخ خود دربازی‌های قاره‌ای رقابت می‌کنند و قبلا در سال‌های ۱۹۶۴، ۱۹۸۴ و 2015 در این مسابقات شرکت کرده اند.

استفان کنستانتین، سرمربی هند، ابتدا فهرست ۳۴ نفره‌ای را برای بزرگترین رقابت آسیایی اعلام کرد و سپس قبل از پرواز به امارات آن را به ۲۸ نفر کاهش داد. لیست نهایی ۲۳ نفره هند هفته آینده اعلام خواهد شد.
هند در گروه A. در کنار امارات متحده عربی (میزبان)، بحرین و همچنین تایلند قرار گرفته که در اولین مسابقه آن‌ها در تاریخ ۶ ژانویه در ورزشگاه ال نهیان ابوظبی به مصاف تایلند خواهند رفت.این تیم روز ۱۰ ژانویه برابر امارات میزبان و چهار روز بعد در آخرین بازی مرحله گروهی رو در روی بحرین قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید:

شماره علی علیپور در تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

اولین تمرین ملی پوشان فوتبال ایران بدون تامین امنیت در قطر برگزار شد+ تصاویر

سرود ویژه تیم ملی ایران برای جام ملت‌های آسیا ساخته می‌شود



انتهای پیام/

هندی‌ها اولین تیم حاضر در جام ملت‌های ۲۰۱۹ شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار