رئیس اداره تعزیرات منطقه تربت حیدریه گفت: بر اساس مصوبه جلسه تنظیم بازار ویژه شب یلدا، هشت تن گوشت منجمد قرمز و ۳/۵ تن گوشت مرغ منجمد با نرخ مصوب تنظیم بازار در تربت حیدریه توزیع شده است.

توزیع گوشت منجمد ویژه شب یلدا در تربت حیدریهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، نجم الدین گرمابی رئیس اداره تعزیرات منطقه تربت حیدریه با بیان اینکه قیمت گوشت قرمز را هر کیلو ۲۹۰ هزار ریال و گوشت مرغ را نیز هر کیلو ۹۰ هزار ریال اعلام شده است گفت: سایر اقلام نظیر میوه، آجیل و برنج نیز به میزان زیاد و با کنترل دقیق، در بازار عرضه شده است.
 
وی افزود: همچنین گشت مشترک با کمک بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت به تعداد ۲ گروه در صبح‌ها و سه گروه شب‌ها کار نظارت بر بازار را به عهده دارند.

رئیس اداره تعزیرات منطقه تربت حیدریه اظهار داشت: کار ما رسیدگی به تخلفات صنفی است که از طرف اداره صنعت، معدن و تجارت و نیز واحد بازرسی اتاق اصناف به این اداره گزارش می‌شود و به عبارت دقیق‌تر مرجع نظارت بر بازار بازرسان اتاق اصناف، اداره صنعت و معدن هستند و مرجع رسیدگی به تخلفات گزارش شده، اداره تعزیرات حکومتی می‌باشد.

انتهای پیام// ز. م


رسیدگی به تخلفات صنفی ویژه شب یلدا در تربت حیدریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.