سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: سطح مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان نسبت به مسابقات کشتی آزاد بسیار بالاست.

محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در حاشیه رقابت های جهانی کشتی فرنگی که در ورزشگاه ۶ هزارنفری جهان پهلوان رضازاده اردبیلی برگزار شد، گفت: سطح مسابقات جام باشگاه‌های جهان نسبت به مسابقات کشتی آزاد بسیار بالاست که امیدواریم شاهد رقابت های جذاب در روز دوم باشیم.

وی در ارتباط با شرایط میزبانی این رقابت های جهانی که در اردبیل برگزار می شود، گفت: عوامل برگزاری مسابقات در اردبیل تا این لحظه سنگ تمام گذاشته و فراتر از انتظار ظاهر شده اند.

وی افزود: ۳ تیم در این دوره از ایران حضور دارند که ۷۰ درصد داشته های کشتی فرنگی ایران جزو سه تیم حاضر در این رقابت ها هستند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران تصریح کرد: از بازیکنان ایرانی در این رقابت ها ارزیابی انجام میشود چرا که بیشتر بازیکنان ایرانی حاضر در این رقابت ها عضو تیم ملی و عنوانداران جهانی هستند.

بنا در ارتباط با حضور پرشور علاقه‌مندان تماشاگران اردبیلی در این رقابت‌ها اذعان کرد: حضور پرشور هواداران و ورزش‌دوستان اردبیلی در این رقابت ها شور و حال خاصی به ورزشگاه رضازاده اردبیل بخشیده که امیدواریم در بازی های بعدی نیز شاهد این علاقه‌مندان باشیم.

وی گفت: انتظار می رود تماشاگران اردبیلی در مسابقه بین بیمه‌رازی اردبیل و ترکیه حضور حداکثری داشته باشند.

انتهای پیام/ح

ورزشگاه رضازاده اردبیل ظرفیت مسابقات بین المللی را دارد

برچسب ها: کشتی ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.