معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری، از ۱۱ نفر از فعالان پژوهشی این اداره کل تجلیل شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ امید آذرنگ معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: مراسم تجلیل از فعالان پژوهشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان هر سال به منظور تجلیل از ایده ها، مقالات و پایان نامه‌های شاخص پژوهشی در سطح کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و ادارات تابعه شهرستان برگزار می‌شود.

تجلیل از فعالان پژوهشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان

وی با بیان اینکه فراخوان دریافت تحقیق و پژوهش‌های برتر، مهرماه سال جاری ابلاغ شد گفت: بیش از ۲۰ پایان نامه ارسالی به دبیرخانه این مراسم ارسال شد که پس از بررسی ۱۱ پایان نامه حائز رتبه برتر شدند.

معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: از ابتدای سال جاری بیش از ۱۲ هزار و ۲۶ نفر ساعت آموزش برای کارگران و کارفرمایان در حوزه قوانین کار و تامین اجتماعی و بیمه بیکاری در استان برگزار شده است.

تجلیل از فعالان پژوهشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان

آذرنگ همچنین از برگزاری ۸۰۰ نفر ساعت آموزش در حوزه ایمنی و بهداشت کار با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی در استان در مدت سپری شده از سال جاری خبر داد.

 

انتهای پیام/پ

مراسم تجلیل از فعالان پژوهشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار