معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: ۲ داروخانه به دلیل فروش اقلام دارویی غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته در سراوان پلمب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان؛ فرزانه فرشچیان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان اظهار داشت: تمامی داروخانه‌ها از مرکز استان تا جالق سراوان به عنوان دورترین داروخانه زیر پوشش این دانشگاه به صورت برنامه ریزی شده بازدید می‌شوند.

وی افزود: در این راستا علاوه بر پلمب این ۲ باب داروخانه، در پایش و بازرسی از داروخانه‌های سراوان اقلام دارویی تاریخ مصرف گذشته شامل انواع قرص، کپسول، شربت و پماد نیز با ارزش بیش از ۱۶ میلیون ریال توسط بازرسان کشف و ضبط شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با اشاره به وضعیت داروخانه‌های متخلف گفت: پرونده این داروخانه‌ها برای صدور رای به کمیسیون ماده ۲۰ امور داروخانه‌ها و مراجع قضایی ذیصلاح ارجاع شده است.

فرشچیان با تقدیر از جامعه داروسازان سیستان و بلوچستان گفت: مدیران و مسئولان فنی داروخانه‌های استان همواره با رعایت ضوابط قانونی و با لحاظ سلامت مردم در اجرای قوانین و دستورالعمل‌های ابلاغی اهتمام ویژه‌ای دارند به طوری که داروخانه‌های استان از این لحاظ در کشور در سطح بالایی قرار دارند.

انتهای پیام/پ

تقدیر از جامعه داروسازان سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار