دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هلال احمر مدارس ابتدایی سیستان را به سیستم گرمایشی ایمن مجهز می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمودرضا پیروی، صبح پنجشنبه در آیین اختتامیه دوره آموزشی منطقه‌ای مدیریت بحران پیشرفته (با شرکت استان‌های گیلان، مازندران، لرستان و گلستان) که در سالن جلسات همایش‌های سازمان همیاری شهرداری‌ها برگزار شد، اظهار کرد: هلال احمر محل آزمون و خطا نیست و مدیریت‌ها در برنامه ریزی و تلاش برای موفقیت باید در مسابقه دو امدادی شرکت کنند.

وی افزود: باید از تجربیات گذشته استفاده کرده و محاسن مدیران قبلی را در خود جمع کنیم تا به نحو شایسته در پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر استفاده شود.

پیروی ادامه داد: به توسعه منابع انسانی و مالی معتقد هستم، اما همه چیز در این‌ها ختم نمی‌شود بلکه توانایی‌ها و بهره گیری از امکانات هم بسیار مهم است.

وی تأکید کرد: بخشی نگری در بحران خطا است و باید همه نیرو‌های امدادی اعم از اورژانس، هلال احمر و ستاد‌های مختلف این تفکر را ارتقاء دهند و بخشی نگری برطرف شود.

پیروی با بیان این که نیاز به بلندگو برای عملکرد نداریم و عمل ما نشان از صداقت ما دارد، گفت: تحول یک شبه حاصل نمی‌شود و این امر نیازمند مطالعه و برنامه ریزی است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود به دوره آموزشی گریزی زد و گفت: هدف از این دوره، آموزش پرسنل و توسعه آموزش همگانی و عمق بخشی به مردم و جامعه در بحران‌ها است.

وی اضافه کرد: مردم باید خود بحران‌ها را مدیریت کنند و جامعه نیازمند آموزش‌های تخصصی است و این کار توسط هلال احمر اتفاق می‌افتد.

پیروی بیان کرد: جمعیت هلال احمر ایمن سازی سیستم‌های گرمایش مدارس ابتدایی استان زاهدان را به عهده گرفته که به عنوان نمونه انجام دهد و اگر به خوبی پیش برود به سایر استان‌ها هم تسری می‌یابد.

وی تصریح کرد: کشور ما حادثه خیز و در معرض انواع بحران‌ها و حوادث طبیعی و غیرطبیعی است و ما نیازمند آمادگی در این زمینه هستیم.

پیروی خاطرنشان کرد: در سیاست‌ها هلال احمر توسعه سیستم داوطلبی و جوانان از اولویت‌های ما است و نمود آن را در امداد و نجات می‌بینیم.
 
انتهای پیام/م
 
 

صحبت های دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.