وزیر ورزش و جوانان گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان دولت دوازدهم هر ۱۰ سالن شش هزار نفری در کشور افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از طرح  بزرگ سالن شش هزارنفری شیراز گفت: ما ۱۰ طرح  از این سالن ها را در کشور داریم که از ۱۰ سال گذشته در حال ساخت است.

  سلطانی فر اضافه کرد: عملیات ساخت طرح شش هزار نفری شیراز وضعیت مناسبتری را دارد و پیشرفت خوبی تاکنون داشته هرچند انتظار ما این بود سریعتر کار می‌شد، اما بخاطر تخصیص منابع و بودجه با مشکلاتی مواجه بود.

وی افزود: برنامه ریزی برای بهره برداری از طرح شش هزار نفری شیراز برای اوایل سال ۹۸ بود که با توجه به تخصیص بودجه، انشالله در هفته دولت سال ۹۸ شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود، چون برنامه ما افتتاح تمامی طرح‌های شش هزارنفری تا پایان دولت دوازدهم است.

مسعود سلطانی فر اضافه کرد: با توجه به دارا بودن استان فارس از استعداد‌های ورزشی بسیار، بودن سالن شش هزارنفری و ورزشگاه پارس می‌تواند به میزبانی و برگزاری مسابقات و پیشرفت ورزش فارس کمک کند.

اختصاص اعتبار ۲۱ میلیاردتومانی به سالن شش هزارنفری شیراز

کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس هم گفت: امسال برای این طرح ۲۱ میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته و پیش از این ۱۵ میلیاردتومان تخصیص منابع صورت گرفت بود.

سالن شش هزارنفری بزرگ شیراز از مصوبات سفر رهبری در سال ۱۳۸۷ است.

حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن شش هزار نفری بزرگ شیراز

حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن شش هزار نفری بزرگ شیراز

حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن شش هزار نفری بزرگ شیراز + تصاویر

حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن شش هزار نفری بزرگ شیراز + تصاویر

انتهای پیام/چ

بازدید وزیر ورزش و جوانان سالن شش هزارنفری بزرگ شیراز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار