تلاش برای ساخت سریالی جدید درباره توطئه و نفوذ دشمنان

سیاوش حقیقی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون، از تلاش خود برای تولید یک مجموعه تلویزیونی با موضوعی مهم خبر داد.

تلاش برای ساخت سریالی جدید درباره توطئه و نفوذ دشمنانسیاوش حقیقی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون، درباره جدیدترین فعالیت خود به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: درصدد ساخت یک مجموعه تلویزیونی با محتوای نفوذ دشمنان هستم.

وی افزود: طرح کلی فیلمنامه این مجموعه توسط شهرام علی شریفی، حمیده درویش، بهرام هاشمین و بر اساس طرح و ایده‌ای از خودم نوشته شده و به رسانه ملی ارائه شده است.

این تهیه کننده درباره کارگردانی این اثر گفت: هنوز تصمیمی برای کارگردانی نگرفته ایم؛ بیشتر روی تحقیق و نگارش فیلمنامه تمرکز داشتیم و در این باره با کارشناسان و اهالی فن فراوان مشورت‌کردیم.

حقیقی در خصوص قصه این مجموعه بیان کرد: داستان از مقطع قیام مسجد گوهرشاد و به خاک و خون کشیده شدن مردم شروع و تا چهل سالگی انقلاب اسلامی ادامه پیدا می کند. امیدوارم ارگان‌های مربوط به ما کمک کنند تا این سریال که از موضوع مهمی برخوردار است، تولید شود، تولید این اثر نیاز به حمایت دستگاه‌های مهم کشور دارد تا بتوانیم مجموعه‌ای با کیفیت و خوب درخور مخاطبان تولید کنیم.

وی در پایان یادآور شد: همانطور که سیستم امنیتی کشور در فضای ملتهب منطقه به درستی در حال ایجاد کشوری امن برای مردم ایران است، می‌بایست از طریق کار فرهنگی برای جلوگیری از نفوذ بیگانگان سطح آگاهی جامعه را هم بالا برد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار