فرمانده کل نیروی انتظامی فارس از کاهش ۶۲ درصدی سرقت مسلحانه در ۸ ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، سردار احمد علی گودرزی فرمانده کل نیروی انتظامی استان فارس در همایش روئسای کلانتری ها و پاسگاه های فارس، گفت: در هشت ماهه نخست امسال ۳۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان فارس کشف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۳ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در بحث پرونده های ورودی جرائم اجتماعی شاهد افزایش ۸ درصدی بوده ایم که رقم قابل توجهی است.

سردار گودرزی ادامه داد: در بحث جرائم سایبری متاسفانه روز به روز شاهد افزایش این موضوع هستیم که نیازمند اقدامات موثر تری هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی فارس در ادامه از کاهش ۱۰ درصدی تصادفات رانندگی در سطح استان خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه استان فارس کریدور ارتباطی شمال به جنوب است و با توجه به پهناوری و موقعیت جغرافیایی متاسفانه رتبه نخست تصادفات در کشور را به خود اختصاص داده است‌.

وی با بیان اینکه در این مدت شاهد کاهش ۴۲ درصدی آدم ربایی در سطح استان بوده ایم، گفت: در بحث قتل نیز ۱۲ درصد نیز کاهش داشته ایم.

وی با بیان اینکه در این مدت شاهد کاهش ۴۲ درصدی ادم ربایی در سطح استان بوده ایم، اظهار داشت: در بحث قتل نیز ۱۲ درصد نیز کاهش داشته ایم.

فرمانده کل نیروی انتظامی فارس گفت: در این مدت ذکر شده ۳۶ تن انواع مواد مخدر کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشتیم.

سردار گودرزی همچنین اظهار کرد: در زمینه سرقت طلافروشی شاهد کاهش ۴۰ درصدی بودیم و در ۲ سال گذشته شاهد سرقتی از بانک در سطح استان نبوده ایم.

وی با بیان اینکه در ارتباط با جرائم در رتبه ۱۰ استان قرار داریم، اضافه کرد: همچنین در حوزه سرقت به عنف نیز ۳۰ درصد کاهش داشتیم.

سردار گودرزی تصریح کرد: برای نخستین بار در کشور اولین پاسگاه سیار از امروز در استان فارس آغاز به کار میکند.

در پایان این مراسم سالن چندمنظوره مجتمع طلائیه و همایش کلانتری ها و پاسگاه های فارس با حضور جانشین فرمانده ناجا با اعتبار ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار