وکیل ترامپ اعلام کرد رییس جمهور آمریکا یک قولنامه برای ساخت یک پروژه املاک در روسیه را در طول تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری خود امضا کرده بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، رودی جولیانی -- وکیل دونالد ترامپ (رئیس جمهور آمریکا) -- روز چهارشنبه گفت ترامپ یک قولنامه به تاریخ اکتبر 2015 برای ساخت یک پروژه املاک در روسیه را در طول تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری خود امضا کرده بود.

این اظهارات در حالی بیان می شود که جولیانی یک هفته قبل در مصاحبه با سی.ان.ان این مساله را منکر شده بود. وی روز چهارشنبه به رویترز گفت اگر به سی ان ان گفته است چنین قولنامه ای در کار نبوده اشتباه کرده است.

سی ان ان روز سه شنبه گزارش داد یک نسخه از این قول نامه را که مورخ 28 اکتبر 2015 است و ترامپ پای آن را امضا کرده به دست آورده است. جولیانی گفت ”در امضای این قول نامه هیچ خطایی صورت نگرفته است. وقتی ترامپ آن را امضا کرد هنوز رئیس جمهور نبود.“

سی ان ان گفت این قول نامه همچنین توسط آندری روزو، مالک شرکت سرمایه گذاری آی سی مستقر در روسیه امضا شده است. این پروژه یکی از موضوعات تحقیقات فدرال مربوط به دخالت روسیه در سیاست آمریکا و نیز روابط احتمالی میان ستاد انتخاباتی ترامپ و دولت روسیه است. این تحقیقات توسط دفتر بازرس ویژه آمریکا و کنگره این کشور پیش می رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار