در نشست مشترک نماینده مردم کرمان و راور درمجلس با مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر ، پنج محور سرمایه گذاری در شهرستان راور تعریف و مقرر شد تا یک ماه آینده عملیات اجرایی آغاز شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،در نشستی که با حضور پورابراهیمی؛ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری مباحث سرمایه گذاری شهرستان راور در محل سازمان اقتصادی بنیاد شهید (کوثر) انجام شد، برای سرمایه گذاری در ۵ طرح موافقت صورت گرفت.

پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در این رابطه با اشاره به موافقت‌های صورت گرفته با رئیس سازمان اقتصادی کوثر گفت: در این جلسه مقرر شد موضوع تولید فرش، ایجاد واحد‌های دام سنگین و سبک، راه اندازی واحد پرورش ماهی، ایجاد گلخانه در بخش کشاورزی و فعال سازی معادن در آینده عملیاتی شود.

وی افزود: مقرر شد در این رابطه طرح‌های پیشنهادی با هماهنگی استاندار حداکثر ظرف مدت یک ماه آینده تهیه و پس از نهایی شدن در سازمان اقتصادی کوثر، در قالب عقد قرارداد اجرایی شود.

پورابراهیمی ادامه داد: عملیاتی شدن طرح‌های سرمایه گذاری بنیاد شهید در شهرستان راور، اقدام بزرگی در جهت اشتغالزایی جوانان این منطقه خواهد بود.
انتهای پیام/ی

عملیاتی شدن طرح‌های سرمایه گذاری بنیاد شهید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار